۲۶ تير ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۸۱۰۴۸
امام جمعه موقت ارومیه:

ملت ایران با پیروی از اولیای الهی حکومت اسلامی‌ را بنا کردند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ارومیه گفت: مردم ایران اسلامی با الهام گرفتن از اولیای الهی و شیعیان برجسته صدر اسلام حکومتی مبتنی بر اصول ناب محمدی بنیان نهادند.
نماز جمعه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام محمدرضا بابازاده، امام جمعه موقت ارومیه دیروز در خطبه‌‌های نماز جمعه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: ملت ایران با پیروی از ائمه اطهار(ع) و سرلوحه قرار دادن ویژگی‌های آن بزرگواران، اسلام ناب محمدی را در کشور بنا کردند.

وی با اشاره به تلاش‌های بی وقفه دشمنان برای مخدوش کردن چهره اسلام و مسلمانان خاطرنشان کرد:‌ مردم ایران به عنوان بزرگ‌ترین پرچمداران اسلام باید در مقابل شایعه پراکنی‌‌های دشمنان مقاومت کرده و با کردار خود در عرصه‌های کوچک مثل خانواده و با مدیریت در زمینه‌‌های گسترده مثل کشور اسلام ناب محمدی را به مردم دنیا معرفی کنند.

حجت الاسلام بابازاده تصریح کرد: پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف به علت توجه ویژه ائمه اطهار(ع) به این کشور است.

امام جمعه موقت ارومیه گفت: تا زمانی که مردم در مسیر الهی قدم بردارند و به سیره نبوی عمل کنند شاهد رشد و تعالی در عرصه های مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خواهند بود.

وی در ادامه به حادثه بمب‌گذاری در مسجد زاهدان اشاره کرد و ضمن ادای تسلیت برای خانواده شهدای این فاجعه تأسف‌بار گفت: این عمل از سوی همه مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی محکوم است.

حجت الاسلام بابازاده در پایان با اشاره به نامگذاری امسال به همت و کار مضاعف از سوی مقام معظم رهبری افزود: با این نامگذاری سایه کار و تلاش بیش از بیش در جامعه جاری و ساری شده که مردم در نقاط مختلف کشور از برکات آن بهره‌مند می شوند./936/پ202/س
ارسال نظرات