۲۶ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۸۱۰۶۲
امام جمعه سردشت:

مطیع امر ولی فقیه بودن عوامل دشمن را ناامید کرده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سردشت دزفول گفت: این معنویت و ایمان سپاه به قدرت لایزال الهی، مطیع امر حضرت امام(ره) و در سایه ولایت فقیه بودن است که سپاهیان اسلام را در مقابل دشمنان بیمه کرده است.
حجت الاسلام مصطفي نصيري، امام جمعه سردشت دزفول
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام مصطفی نصیری، امام جمعه سردشت دزفول، روز گذشته در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با گرامی داشت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امام حسین(ع) پاسدار اسلام ناب محمدی(ص) و نجات بخش امت خاتم الانیباء بوده که جاودانگی دین اسلام مدیون وجود مقدس ایشان است.

امام جمعه سردشت در ادامه به دیدار جمعی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: این معنویت و ایمان سپاه به قدرت لایزال الهی، مطیع امر حضرت امام(ره) و در سایه ولایت فقیه بودن است که سپاهیان اسلام را در مقابل دشمنان بیمه کرده است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها، با اشاره به روز جانباز خاطرنشان کرد: آنچه که سبب شده شیعیان جهان اسلام این همه به حضرت ابوالفضل العباس(ع) ارادت ویژه داشته باشند، اطاعت محض او از خداوند متعال و ولی امر زمان خود حضرت ابا عبدالله الحسین‌(ع) است.

امام جمعه سردشت در بخش دیگری از سخنان خود، با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به تفسیر خطبه 192 نهج البلاغه پرداخت و بیان داشت: شیطان، بزرگ‌ترین مانع و زیانکارترین موجود برای دینداری انسان‌ها به شمار می رود./945/پ202/س
ارسال نظرات