۲۶ تير ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۸۱۱۱۰
امام جمعه الوار گرمسیری اندیمشک:

انقلاب اسلامی مهد و کانون مهدویت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه الوار گرمسیری اندیمشک انقلاب اسلامی ایران را مهد و کانون مهدویت دانست و گفت: این انقلاب ‌وسیله‌ای برای تحقق بخشیدن اهداف امام زمان(عج) در جامعه است.
حجت الاسلام حسيني منش، امام جمعه الوار گرمسيري
حجت الاسلام محمد جواد حسینی منش امام جمعه الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در ترویج فرهنگ مهدویت اظهار داشت: به سبب این که انقلاب اسلامی ایران برگرفته از دستورات اهل بیت عصمت و طهارت، هدف انبیای الهی و ‌وعده الهی است؛ از این رو نظام اسلامی ایران بر اساس دستورات الهی به پیروزی رسید.

امام جمعه الوار گرمسیری با بیان این که انقلاب اسلامی ایران مهد و کانون مهدویت است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران که برگرفته از دستورات و قوانین الهی است، بهترین حکومتی است که می‌تواند زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت باشد و اهداف آن امام همام را در جامعه تحقق بخشد.

وی آثار و اعتقاد به منجی را سبب نشاط و امید به آینده دانست و خاطر‌نشان کرد: اعتقاد به منجی نشان دادن چراغ راهی است که موجب به نتیجه رسیدن فعالیت های مثبت انسان ها می شود.

استاد حوزه علمیه با بیان این که نقطه مقابل اعتقاد به منجی، نا‌امیدی و یأس است، ادامه داد: تنها انسان هایی در برابر مستکبران و زورگویان تسلیم می شوند که اعتقاد به منجی نداشته و احساس یأس و نا‌امیدی در آنها رسوخ کرده باشد.

حجت الاسلام حسینی منش معرفی اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه امام زمان(عج) را وظیفه روحانیت در ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت خواند و گفت: روحانیت به سبب این که پرچم دار مکتب اهل بیت(ع) است، وظیفه مضاعف و سنگینی را بر عهده دارد؛ از این رو با ترویج فرهنگ مهدویت همه اهداف روحانیت و مکتب اهل بیت به ثمر خواهد رسید./945/ت302/س
ارسال نظرات