۲۶ تير ۱۳۸۹ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۸۱۱۲۵
با آغاز هفته دولت؛

نمایشگاه جلوه‌های خدمات در قم برپا می‌شود

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم از برپایی نمایشگاه جلوه‌های خدمات همزمان با آغاز هفته دولت در استان قم خبر داد و از مسؤولان اجرایی این استان خواست با اطلاع‌رسانی مناسب، خدمات دولت را برای مردم بیان کنند.
هفته دولت


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور، استاندار قم در چهارمین جلسه شورای اداری استان قم که عصر 26 تیرماه در تالار معصومیه استانداری برگزار شد با اشاره به مدت زمان باقیمانده تا هفته دولت، آن را فرصت مناسبی برای بیان خدمات درخشان و چشم‌گیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

وی افزود: خدمتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در مدت سی سال به ایران کرده در طول تاریخ بی سابقه است و به بیان آمار، ارقام و به روایت شاخص‌ها این امر یک ادعا نیست.
 
استاندار قم با اشاره به خدمات فراوان دولت نهم و دهم در مدت پنج سال اخیر، اظهار داشت: دولت خدمتگزار، عدالت محور و مهرورز با ارائه خدمات مختلف، گام‌های مؤثری در راه آبادانی کشور برداشته است.
 
وی با بیان این‌که بسیاری از مردم در جریان کامل این خدمات نیستند و باید از خدمات ارائه شده توسط دولتمردان مطلع شوند بر بیان تطبیقی خدمات تأکید کرد و گفت: بیان خدمات ارائه شده یک وظیفه و حق مردم است که بدانند انقلاب اسلامی ایران چه خدمات ارزنده‌ای به آنان کرده است.
 
حجت‌الاسلام موسی‌پور در ادامه هفته دولت را فرصت مناسبی است برای بیان خدمات دولت عنوان کرد و با بیان این‌که نمایشگاه جلوه‌های خدمات همزمان با آغاز هفته دولت در استان برگزار خواهد شد، گفت: معاونت برنامه‌ریزی مسؤولیت برپایی این نمایشگاه را به عهده دارد و تمامی معاونت‌ها و دستگاه‌های اجرایی در ارائه نمایشگاهی شایسته همکاری می‌کنند.
 
وی در پایان از مسؤولان اجرایی استان قم خواست تا در اجتماعات مردمی حضور یافته و با اطلاع‌رسانی مناسب، خدمات دولت را با بیانی روا و رسا و با ارائه مستندات، به مردم ارائه دهند.
 
گفتنی است، هفته اول شهریورماه، به مناسبت شهادت دو دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهیدان محمدعلی رجایی و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد باهنر، هفته دولت نام گرفته است و در طی این هفته، مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا می‌شوند. /920/پ202/ص

ارسال نظرات