هشدار قرارگاه خاتم؛
سفارتمان را بزنید، سفارتخانه های رژیم را می زنیم
قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا(ص) درباره هرگونه تعرض به مراکز دیپلماتیک ایران هشدار داد.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا(ص) درباره هرگونه تعرض به مراکز دیپلماتیک ایران هشدار داد.
متن کامل سخنان سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا(ص) بدین شرح است:
بسمالله القاصم الجبارین
پیرو هشدار قبلی، بار دیگر به رژیم درمانده و رو به زوال صهیونیستی اخطار می دهیم، در صورت هرگونه تجاوز و تعرض به هریک از سفارتخانه ها و مراکز دیپلماتیک جمهور اسلامی ایران، تمام سفارتخانه های بی هویت و جعلی آن رژیم در منطقه، هدف مشروع نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی بوده و مورد اصابت قرار خواهند گرفت.
فراموش نکنید به آنچه می گوییم با سرعت و شدت عمل می کنیم.
ارسال نظرات