۲۷ تير ۱۳۸۹ - ۰۰:۱۴
کد خبر: ۸۱۱۳۳
مولوی نظیر احمد سلامی :

استکبار جهانی پشت حادثه تروریستی زاهدان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، جنایت تروریستی زاهدان را محکوم کرد و با تاکید بر ضرورت اتحاد و همدلی همه فرق اسلامی، نسبت به نقشه های دشمنان در منطقه سیستان و بلوچستان هشدار داد.
مولوي نظير احمد سلامي
مولوی نظیر احمد سلامی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکوم کردن حادثه تروریستی زاهدان و تسلیت شهادت شماری از مردم این شهر، به بررسی علل وقوع این حادثه پرداخت و ‌تاکید کرد: هدف اصلی از این گونه جنایات در حقیقت ایجاد تفرقه در بین مسلمانان به ویژه شیعه و سنی است.

وی تصریح کرد: دشمنان ما می خواهند از این طریق بحرانی را که در اطراف ما در منطقه بوجود آورده اند، به داخل کشور تسری بدهند و بحران ها و تنش هایی در داخل کشور ایجاد کنند و ما جنایت اخیر در مسجد جامع زاهدان را در همین راستا ارزیابی می کنیم.

مولوی نظیر احمد سلامی، با بیان اینکه دشمنان ما برای تحقق و دستیابی به این امر مهم از هر ابزاری استفاده می کنند ابراز داشت:‌ تردیدی نیست عواملی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، پرچم مخالفت را علم کردند و در مقاطع و برهه های مختلف، مخالفت خود را به روش های متعدد نشان دادند، پشت سر این قضایا هستند.

وی با اشاره به حمایت های آمریکا از گروه های تروریستی، تصریح کرد: استکبار جهانی، آمریکا و رژیم اسرائیل پشت سر این حوادث هستند و با ایجاد مسایل مختلف نمی خواهند مسلمانان با هم اتحاد داشته باشند.

نماینده سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران به تمام دنیا آگاهی و بیداری داد و این موضوع برای آنها قابل تحمل نیست و دوست ندارند امت اسلام بیدار و متحد باشند.

مولوی سلامی با تاکید بر ضرورت وحدت امت اسلام بیان داشت: اگر مسلمانان اجماع داشته باشند و وحدت و همدلی خود را حفظ کنند، استکبار جهانی نخواهد توانست منافع مسلمانان را غارت کند و تا زمانی که اسلام حاکم باشد و مسلمانان در کنار هم باشند، این مجال برای آنها پیدا نخواهد شد.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، هدف از انجام اقدامات تروریستی در منطقه شرق کشور و جنایت مسجد جامع زاهدان را برهم زدن وحدت شیعه و سنی و تفرقه اندازی دانست و تاکید کرد:‌ آنها می خواهند با ایجاد بحران و تنش در مناطق، بحران سازی کنند و در سایه این موضوع به اهداف و نیات شوم خود دست یابند. /924/ت301/ج

ارسال نظرات