گزارش سفر رئیس مجمع نمایندگان طلاب به هرمزگان/از پیگیری مسائل حوزوی تا تقدیر از مقاومت مردمی
حجتالاسلام والمسلمین سیدجلال رضویمهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفتوگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر خود به استان هرمزگان اظهار داشت: به همراه هیئتی، شامل نماینده طلاب و فضلای استان هرمزگان، نماینده ولیفقیه در استان و استاندار، ملاقاتهایی با علما و حوزویان در این شهر برگزار شده است.
وی افزود: پیام سلام، دلجویی و تقدیر آیتالله اعرافی، مدیر حوزههای علمیه کشور، از اجتماعات مردمی استان هرمزگان ابلاغ شده است.
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به جایگاه استان هرمزگان، بیان کرد: هرمزگان سرخط مقدمه نبرد با استکبار و دولتهای وابسته به صهیونیسم است.
وی حضور و راهپیمایی شبانه مردم بندرعباس را در هشدار به مواضع تحریککننده در خصوص جنگ، نمادی از مقاومت و اقتدار ملت دانست و این حضور یکپارچه را در پاسخ به دستورات رهبری معظم انقلاب، حضرت آیتالله سیدمجتبی خامنهای توصیف کرد.
حجتالاسلام والمسلمین رضویمهر در این گزارش به تشییع پیکر شهید علیرضا عسگری، از شهدای نیروی دریایی، اشاره و ضمن تأکید بر استقامت و کمهزینه بودن مقاومت در برابر آتشبس و صلح تحمیلی، از نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و مردم استان هرمزگان تقدیر و تشکر به عمل آورد.