۲۸ تير ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۸۱۲۱۶

ولی فقیه نقطه مشترک نگرش‌های سیاسی در ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده سابق مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نقطه مشترک نگرش‌ تشکل‌های سیاسی در نظام جمهوری اسلامی، ولی فقیه و رهبری است.
ولايت فقيه
عابد فتاحی، نماینده اسبق مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار کرد: نقطه مشترک نگرش تمامی تشکل های سیاسی در نظام جمهوری اسلامی، ولی فقیه و رهبری است چراکه همه آنها می‌دانند وجود ولایت فقیه ضامن بقا و دوام نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به تهدیدات صورت گرفته در 31 سال گذشته علیه نظام جمهوری اسلامی از سوی استکبار جهانی گفت: چه در زمان جنگ هشت ساله علیه ملت ایران و چه بعد از آن، محور مقابله ملت ایران ولی فقیه بوده است.

فتاحی تصریح کرد: وجود ولایت فقیه محور اصلی مقابله با زیاده خواهی‌های غرب و استکبار جهانی در کشور به شمار می‌رود؛ چراکه با توجه به توصیه و رهنمودهای ایشان، همه توطئه‌های دشمنان نقش برآب شده می‌شود.

نماینده اسبق مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به فتنه پس از انتخابات پرداخت و ابراز داشت: در این دوره نیز رهبر معظم انقلاب با دوراندیشی و برخورد حکیمانه توانستند آتش فتنه را خاموش کرده و سبب دوام بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی را شوند.

فتاحی بر تبیین ابعاد مختلف نقش ولایت فقیه در جامعه برای مقاله با تهدیدات نرم دشمنان تأکید کرد./936/پ202/س
ارسال نظرات