۲۸ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۸۱۲۴۰
مسؤول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی:

کسانی که خطوط قرمز انقلاب را قبول ندارند نباید در جایگاه تعلیم و تربیت قرار گیرند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی گفت: دانشگاه‌ها باید به رسالت واقعی خود عمل کرده و از ورود افکار و عقاید غلط به عرصه دانشگاه‌ها جلوگیری کنند.
دانشگاه تهران
رسول تاج الدینی، مسؤول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به رفتار برخی از افراد معاند نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: بعد از پیروزی انقلاب و حاکمیت ارزش‌های اسلامی، برخی از افراد که احساس کردند منافع و مکاتب آنها در برابر جریان انقلاب اسلامی آسیب خواهد دید درصدد بودند با موضوع جدایی دین از سیاست میان حاکمیت و دین فاصله ایجاد کنند.

وی با اعلام این‌که فعالیت‌های حامیان این جریان در سال‌های اخیر گسترش یافته است، گفت: این افراد سعی می‌کنند با ترویج بی‌بند‌و‌باری و کاهش فعالیت‌های دینی، دین‌گریزی را در جامعه حاکم کنند.

تاج الدینی با بیان این‌که معاندان نظام با موضوع جدایی دین از سیاست می‌خواهند اسلام را در ایجاد رفاه و معیشت برای مردم ناتوان جلوه دهند، اذعان داشت: این افراد در تلاش‌اند‌ نسل جوان انقلاب را از آغوش دین جدا کرده آنان را در منجلاب پوچی نابود کنند.

مسؤول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با تأکید بر این‌که نباید چنین افرادی در مراکز علمی حضور یابند، گفت: در تمامی کشورها خط قرمزهایی وجود دارد که پایبندی به آن در همان باید رعایت شود.

تاج الدینی تأکید کرد: در جمهوری اسلامی ایران هم کسانی که معتقد به اصول دین نیستند و خط قرمزهای کشور را قبول ندارند نباید در جایگاه تعلیم و تربیت قرار گیرند.

وی ادامه داد: دانشگاه‌ها باید به رسالت واقعی خود عمل کرده و از ورود افکار و عقاید غلط به عرصه دانشگاه‌ها جلوگیری کنند./936/پ202/س
ارسال نظرات