۲۸ تير ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۸۱۲۵۷

دومین محفل قرآنی نشاط معنوی در بوستان فدک قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دومین محفل قرآنی طرح نشاط معنوی یکشنبه شب، 27 تیرماه از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه قم و با همکاری موسسه فرهنگی قرآنی تبیان در بوستان فدک قم برگزار شد.
دومین محفل قرآنی نشاط معنوی در بوستان فدک قم برگزار شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، این محفل قرآنی با حضور نزدیک به هزار نفر از نوجوانان و جوانان علاقه مند به قرآن کریم شرکت کننده در طرح نشاط معنوی برگزار شد.

محمدرضا کمیل، مدیر روابط عمومی موسسه تبیان در حاشیه این محفل قرآنی گفت: موسسه تبیان نزدیک به 23 سال است که در زمینه های فرهنگی و دینی در سطح استان قم مشغول فعالیت است و در سال های اخیر فعالیت های این موسسه شکل و شمایل پر رنگ تری گرفته است.

وی ادامه داد: امسال این موسسه با تشکیل اعضای هیئت علمی، فعالیت های اوقاف را در اختیار گرفتند و در چهار پایگاه برنامه ها را دنبال می کنند که از جمله این برنامه ها برگزاری محفل انس با قرآن در بوستان بنیادی در شب مبعث نبی مکرم اسلام بود که با استقبال چشمگیری مواجه شد.

وی افزود: برگزاری محفل قرآنی بوستان فدک که همزمان با میلاد امام سجاد(ع) در حال برگزاری است نیز دومین برنامه ای است که در حاشیه کلاس های طرح نشاط معنوی در فضای باز این بوستان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: موسسه تبیان کانون تخصصی قرآن و نماز دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قم است که از میان 200 کانون برگزیده شده و براین اساس، مجموعه فعالیت های عرصه قرآن و نماز دبیرخانه بر عهده این موسسه است.

کمیل عنوان کرد: از جمله این فعالیت ها می توان به مشارکت این موسسه در برگزاری طرح ملی قرآنی 1444 همچنین اولین المپیاد فرهنگی قرآنی مساجد استان که قرار است در آینده ای نزدیک برگزار شود اشاره کرد.

وی افزود: بیش از 14 هزار نفر مسجدی در سطح استان مخاطب این طرح هستند که در رشته های ورزشی و فرهنگی و قرآنی برگزار خواهد شد./925/پ202/ص
ارسال نظرات