۲۹ تير ۱۳۸۹ - ۰۱:۴۸
کد خبر: ۸۱۳۰۴
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

بخش زیادی از اقتدار نظام به خاطر توانمندی نیروهای نظامی کشور است

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بخش زیادی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی در برابر نظام سلطه به خاطر توانمندی نیروهای نظامی کشور است.
حسن کامران دستجردي نماينده مردم اصفهان در مجلس هشتم
دکتر حسن کامران دستجردی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: توصیه مقام معظم رهبری در جمع سپاهیان، مبنی بر آمادگی داشتن در برابر دشمن بدان معنی نیست که می خواهیم در آینده نزدیک در عملیات جنگی با دشمن روبرو شویم، بلکه باید لازم بدانیم که همواره آماده برای دفاع باشیم.

وی افزود: بحمدالله امروز بخش زیادی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی در برابر نظام سلطه به خاطر توانمندی نیروهای نظامی کشور است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: نیروهای نظامی یک کشور همواره باید آمادگی لازم را برای دفع مهاجمین به مرزهای آن کشور را داشته باشند، حال این موضوع برای نظام ارزشی جمهوری اسلامی و نیروی مسلحی چون سپاه پاسداران متفاوت است.

وی ابراز داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران به خاطر ارزشی بودن و قدرت صدور فرهنگ خود با هجمه های زیادی در جنگ نرم و تهدیدات خاصی مواجه است و سپاه پاسداران تنها نیروی نظامی مکتبی جهان است که علاوه بردفاع از مرزهای ظاهری کشور نگهبان مرزهای انقلاب نیز است.

کامران یادآور شد: آمادگی نیروهای نظامی کشور طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب باید همه جانبه باشد و قدرت بازدارنده کشور باید در همه جبهه ها دیده شود، در عین حال در صورت ضرورت نیز باید توانایی اقدام به موقع را داشته باشد. /955/پ202/ج

ارسال نظرات