۲۹ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۸۱۳۴۰

جشنواره قرآنی سوره قلم در دزفول برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول، از برگزاری جشنواره قرآنی سوره قلم همزمان با میلاد حضرت علی اکبر در این شهرستان خبر داد.
جشنواره قرآني سوره قلم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حسن پور کیانی، رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول، صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره قرآنی سوره قلم همزمان با میلاد حضرت علی اکبر(ع) در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره همزمان با روز جوان از 29 تیرماه به مدت چهار روز در این شهرستان برگزار و برنامه های متنوع قرآنی و هنری اجرا می شود.

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول افزود: همچنین بخش مسابقه این جشنواره در رشته های حفظ در مقطع زیر و بالای شانزده سال، ترتیل، مفاهیم، نقاشی و خطاطی، کاریکاتور، شعر و قصه کوتاه با محوریت آیات و مفاهیم الهام گرفته از سوره مبارک قلم برگزار و هدایای نقدی به نفرات اول تا سوم هر بخش تعلق می گیرد.

پور‌کیانی خاطر‌نشان کرد: از برنامه‌های جنبی این جشنواره می‌توان به بخش معرفی قلم نی دزفولی همراه با نمایش فیلم مستند تلاوت قرآن کریم از سوی استاد سعید طوسی، سخنرانی حجت الاسلام هویزه و اهدای لوح یاد بود به صاحبان آثار و نفرات برتر جشنواره اشاره کرد.

وی ابراز داشت: این جشنواره به همت اداره ارشاد دزفول و با همکاری کانون فرهنگی و هنری عترت این شهرستان از 29 تیر به مدت چهار روز در بخش‌های مختلف و متنوع برگزار می‌شود./945/پ202/س


ارسال نظرات