۲۹ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۸۱۳۷۴
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

حکمی برای توقف نشریه شاخه سبز قم صادر نشده است

خبرگزاری رسا ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حکمی برای توقت روزنامه شاخه سبز قم از سوی هیأت نظارت بر مطبوعات صادر نشده است.
2/ حسيني وزير ارشاد


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه افتتاح پنجمین نمایشگاه فرهنگی هنری طلیعه ظهور در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که با توجه به محکومیت قطعی مدیرمسؤول و صاحب امتیاز نشریه شاخه سبز، علت ادامه انتشار آن چیست، گفت: حکمی برای توقت روزنامه شاخه سبز از سوی هیأت نظارت بر مطبوعات صادر نشده است.

وی با بیان این‌که هیأت نظارت بر مطبوعات تصمیم‌گیرنده اصلی درباره نشریات و روزنامه‌ها است و پس از آن دستگاه قضایی حکم نهایی را صادر می‌کند، افزود: این بحث در هیأت نظارت بر مطبوعات مطرح شد، اما حکمی برای توقف روزنامه شاخه سبز صادر نشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد:‌ وزارت ارشاد تنها یکی از عضوهای هیأت نظارت بر مطبوعات است و در کنار آن نمایندگانی از مجلس، شورای انقلاب فرهنگی، حوزه علمیه قم، نمایندگی مطبوعات و وزارت علوم حضور دارند، این‌طور نیست که هرچه بخواهیم در این هیأت تصویب شود.

حسینی با بیان این‌که برای حل این موضوع از افراد مختلفی دعوت کردیم که در جلسه‌ای حضور پیدا کرده و توضیح‌های لازم را دادند، اما گفت: جمع‌بندی هیأت نظارت بر این بود که مدیر مسؤول این نشریه تغییرکند و فرد دیگری به جای وی معرفی شود که در حال استعلام و تصمیم‌گیری نهایی است. /920/پ202/ص

ارسال نظرات