۳۰ تير ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۸۱۴۴۰

کتاب زندگی در دوران مهدی منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ پنجمین جلد از مجموعه کتاب های حدیث زندگی، با عنوان زندگی در دولت مهدی (عج) به همت سازمان انتشارات دارالحدیث منتشر شد.
كتاب
به گزارش خبرگزاری رسا، پنجمین مجلد مجموعه کتاب های حدیث زندگی، با عنوان زندگی در دولت مهدی، پیرامون مهدویت، غیبت، انتظار، ظهور، آرمان شهر شیعی و دولت مهدی(عج) از سوی سازمان چاپ و نشر دارالحدیث منتشر شد.

بنا به این گزارش، این کتاب در بردارنده 18 مقاله، به قلم نویسندگان مختلف است که از شماره های گوناگون حدیث زندگی انتخاب شده است و به خاطر یکی بودن موضوع آنها یا داشتن ارتباط موضوعی، در کنار هم قرار گرفته اند و البته در انتخاب مقالات، علاوه بر استواری علمی، یه کاربردی بودن بودن، داشتن ادبیاتی امروزی و این که در مجموع، دیدگاه دین را در موضوع مورد بحث به دست دهند، توجه شده است.

عناوین مقالات درج شده در این کتاب عبارتند از: از کجا آغاز کنیم؟؛ از آرمان گرایی تا آرمان شهر شیعی؛ آمادگی و اقدام برای تحقق آرمان شهر؛ آرمان شهر قرآنی؛ ما، جامعه مدنی و جامعه آرمانی؛ چه کسی شهر موعود را می سازد و چرا؟؛ موعود جهانی و ویژگی های عصر وی؛ آرمان شهر مهدی؛ اصلاحات در حکومت مهدی(ع)؛ در جستجوی ناکجا آباد؛ سرمایه اجتماعی در عصر ظهور، ظهور موعود، پاسخی به عدالتخواهی بشر؛ مدارای مهدی(عج)؛ جهانی سازی و عدالت؛ جامعه موعود و سراب عدالت؛ انتظار موعود، نوید بخش آینده ای زیبا و باشکوه؛ انتظار سازنده/انتظار ویرانگر؛ زیر باران انتظار.

چاپ اول کتاب زندگی در دولت مهدی(عج) به کوشش حمید عابدی در شمارگان 1000 نسخه جلد نرم و بهای 2000 تومان در 180 صفحه از سوی سازمان چاپ و نشر دارالحدیث منتشر شده است. /909/د102/ص
ارسال نظرات