۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۸۱۴۸۶۸
باهدف توسعه همکاری‌های فناورانه انجام شد؛

نشست مشترک مدیران فناوری بنیاد نخبگان حوزه‌ و جامعةالزهرا

نشست مشترک مدیران فناوری بنیاد نخبگان حوزه‌ و جامعةالزهرا
نشست مشترک مدیران فناوری بنیاد نخبگان حوزه‌های علمیه و مرکز فناوری جامعةالزهراء(س) با هدف بررسی زمینه‌های همکاری متقابل در عرصه فناوری و نوآوری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست مشترک مدیران فناوری بنیاد نخبگان حوزه‌های علمیه و مرکز فناوری جامعةالزهرا(س) روز ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۵ با هدف بررسی زمینه‌های همکاری متقابل در عرصه فناوری و نوآوری برگزار شد.

در این نشست که با حضور مسئولان دو مجموعه در قم تشکیل شد، راهکارهای گسترش همکاری‌های علمی، فناوری و نوآورانه میان نهادهای حوزوی بررسی و بر تقویت هم‌افزایی، اشتراک تجربیات و تبادل داده‌های تخصصی تأکید شد.

مدیران حاضر بر این نکته تأکید کردند که همکاری بنیاد نخبگان حوزه‌های علمیه با جامعةالزهراء(س) می‌تواند گامی مؤثر در جهت شناسایی، توانمندسازی و حمایت از ظرفیت‌های نخبگانی خواهران طلبه در حوزه‌های فناوری، فضای نوآوری و تولید دانش‌بنیان باشد.

همچنین در ادامه تصمیم گرفته شد که چارچوب همکاری‌ها و تبادل اطلاعات میان دو مرکز، در قالب یک تفاهم‌نامه رسمی تدوین و به مرحله اجرا درآید تا بستر لازم برای پروژه‌های مشترک، برگزاری کارگاه‌های تخصصی و ایجاد شبکه نخبگان فناوری در جامعه حوزوی فراهم شود.

در پایان این نشست، طرفین با تأکید بر نقش مؤثر نخبگان حوزوی در تحقق اهداف اقتصاد دانش‌بنیان و هوشمندسازی نظام آموزشی حوزه، ابراز امیدواری کردند که این تعامل بتواند الگویی کارآمد از پیوند علم دینی و فناوری روز در مجموعه‌های حوزوی ایجاد کند.

ارسال نظرات