۳۱ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۸۱۴۹۴
معاون رییس جمهور:

غرب به دیپلماسی رسانه ای روی آورده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام میرتاج الدینی با اشاره به استفاده دنیای غرب و استکبار جهانی از ‌«دیپلماسی رسانه ای» در جنگ نرم، بر ضرورت بهره گیری از ابزارها و سلاح‌های روز فرهنگی تأکید کرد.
حجت الاسلام سيد محمد رضا مير تاج الديني


به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری این جشنواره در پایتخت شیعه ایران، علاوه بر اینکه جایگاه مذهبی و ارزشی این شهر را نمایان می سازد‌، در شناسایی توانمندی های جهان اسلام و تولید آثار سینمایی ارزشی نیز نقشی ارزنده خواهد داشت.

وی اضافه کرد: برگزاری این نوع جشنواره ها با زیرساخت های مذهبی‌، فیلم ها را به ارزش‌های الهی از قبیل ایمان به خدا و ایمان به اسلام جهت دهی و هدایت می کند.

حجت الاسلام میرتاج الدینی اضافه کرد: این جشنواره منجر به پرورش و توسعه حوزه فیلم و سینمایی بر خواسته از روح معنویت و توحیدی جامعه شده و با استعانت از خدای مهربان گام‌های مؤثر و آثار مثبت در این حوزه در پی خواهد داشت.

وی یادآور شد: این حرکت مهم فرهنگی باعث ارتقای جایگاه آذربایجان شرقی و تبریز در عرصه فرهنگی کشور نیز خواهد شد.

وی با تأکید بر ضرورت اهتمام و جدیت مسؤولان فرهنگی استان و هنرمندان و فیلم سازان برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن ای جشنواره در سال های آینده، ابراز امیدواری کرد این جشنواره به بالندگی و رشد قابل اتکایی برسد تا در سطوح بین المللی جایگاه خود را پیدا کند.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با اشاره به استفاده دنیای غرب و استکبار جهانی از«‌دیپلماسی رسانه ای» در جنگ نرم، بر ضرورت بهره گیری از ابزارها و سلاح های روز فرهنگی تاکید کرد و گفت: یکی از بانفوذ ترین و اساسی ترین مولفه ها در این عرصه فیلم و سینماست.

وی افزود: اکنون جامعه ما به عنوان جامعه ای ارزشی و دین مدار با باورها و اعتقادات دینی عمیق و تاریخی در معرض انواع محصولات بی محتوا و غیر اخلاقی و ضد دینی رسانه های غرب قرار دارد که برگزاری چنین جشنواره هایی می تواند مقابله با این شبیخون های فرهنگی باشد. /935/د102/س

ارسال نظرات