۳۱ تير ۱۳۸۹ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۸۱۵۱۵
نماینده ولی فقیه در ارتش:

دشمنان فرهنگ و هویت ایرانی را هدف قرار داده‌اند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام آل هاشم گفت: امروز دشمن با برنامه‌های مبتذل ماهواره‌ای و اینترنتی فرهنگ و هویت جوانان را هدف قرار داده است.
حجت‌الاسلام سيد محمد علي آل هاشم، رييس عقيدتي سياسي ارتش
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی، امروز در اختتامیه دهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران شاغل، همسران و فرزندان کارکنان نیروی هوایی ارتش در تبریز اظهار داشت: امروز مردم ما می توانند به وجود چنین ارتشی مباهات کنند، ارتشی که خود به همراه خانواده‌های‌شان با قرآن و معارف قرآنی عجین شده است.

نماینده ولی فقیه در ارتش افزود: ارتشی که به فرموده امام خمینی(‌ره) در یک دستش قرآن و در دست دیگرش سلاح دارد، امروز با صلابت تراز همیشه در راه دفاع از استقلال کشور ایستاده و آهنگ هرگونه توطئه دشمن را در نطفه خفه می‌کند.

حجت الاسلام آل هاشم کسب موفقیت و برتری ارتش ایران در میان ارتش های کشورهای اسلامی را مرهون انس شدن ارتش با قرآن دانست و گفت: همه باید برای ترویج قرآن و معارف آن درجامعه به ویژه در میان جوانان همت کنیم، چراکه همه موفقیت های نظام درعرصه های بین المللی درسایه انس با قرآن وبه برکت قرآن بوده است.

نماینده ولی فقیه در ارتش، توسعه برنامه های قرآنی در میان ارتشیان و خانواده‌های آنان را رویکرد اصلی واحد‌های عقیدتی سیاسی ارتش توصیف کرد و خواستار مشارکت و همکاری اولیا و خانواده ارتشیان در این برنامه ها شد.

وی تأکید کرد: درحالی که امروز دشمن از طریق برنامه‌های مبتذل ماهواره ای و اینترنتی فرهنگ و هویت جوانان ما را هدف قرار داده باید بیش از گذشته جوانان و مردم را با قرآن مأنوس کنیم.

حجت الاسلام آل هاشم تصریح کرد: هر چقدر بیشتر با قرآن باشیم به همان میزان جوانان ما از تهاجم فرهنگی دشمن در امان خواهند بود و از زشتی‌ها و بدی‌ها نجات خواهند یافت.

وی گفت: هم اکنون برخی شبکه‌های ماهواره‌ای اقدام به تبلیغ‌ ‌بی‌دینی می‌کنند که همه این برنامه‌ها با توسل به قرآن و گسترش آن در میان مردم و جوانان خنثی می‌شود.

همچنین حجت الاسلام عباس محمدحسنی، رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در این مراسم تصریح کرد: مسابقات قرآن بر خلاف سایر مسابقات، بازنده ای ندارد و شرکت کنندگان و برگزارکنندگان این مسابقات باید نسبت به بالا بردن کیفیت این مسابقات بیشتر توجه داشته باشند.

وی رقابت های قرآنی در بین خانواده ارتش را تنگاتنگ دانست و اظهار داشت: نباید به وضع موجود اکتفا کرد، بلکه باید کوشید تا فضای حاکم بر نیروی هوایی، فضایی مملو از معنویت و عمل به قرآن باشد.

معاون فرهنگی روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش نیز در این مراسم اظهار داشت: بصیرت افزایی محور تمام فعالیت‌های قرآنی ارتش در ایجاد رشد و شکوفایی جوانان وخانواده‌ها است و امروز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبدیل به یک نیروی قرآنی شده است.

حجت الاسلام مجاهدی افزود: مرحله نهایی مسابقات حدیث نیروی هوایی ارتش در اسفندماه سال جاری در اداره عقیدتی سیاسی ارتش برگزار می‌شود.

گفتنی است، دهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران شاغل، همسران و فرزندان کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی به مدت سه روز در پایگاه دوم شکاری تبریز برگزار شد.‌/۹۳۵/پ202/س
ارسال نظرات