۰۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۲:۰۶
کد خبر: ۸۱۵۳۱
نماینده طلاب کرمان:

سفر مراجع تقلید به شهرهای مختلف، یک نیاز ضروری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده طلاب کرمان، مراجع تقلید را رهبران دینی نظام اسلامی دانست و با بیان اینکه سفر مراجع تقلید به شهرهای مختلف، یک نیاز ضروری است تاکید کرد: امیدواریم دیگر بزرگان و مراجع تقلید نیز همچون حضرت آیت الله نوری همدانی نسبت به این مساله اهتمام داشته باشند.
ديدار آيت الله نوري همداني با روحانيون استان کرمان
حجت الاسلام رضا بهاآبادی، یکی از نمایندگان طلاب و فضلای استان کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، سفر یک هفته ای اخیر حضرت آیت الله نوری همدانی به این استان کشور را باعث ایجاد موج مثبت معنوی و فرهنگی در دیار کرمان دانست.

وی استقبال مردمی از این مرجع تقلید را نشان دهنده پیوند ناگسستنی مردم با مرجعیت دانست و گفت: در اینکه سفر این مرجع تقلید به استان کرمان منشا خیر و برکت برای این منطقه از کشور بود، هیچ گونه شکی نیست.

حجت الاسلام بهاآبادی تاکید کرد: بحمدلله از حضور یک هفته ای حضرت آیت الله نوری همدانی در استان کرمان، اقشار مختلف نهایت استفاده را کردند و نماز جماعتی که به امامت این مرجع تقلید در حسینیه ثارالله اقامه می شد، نیز خارج از توصیف است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط جسمانی و سنی حضرت آیت الله نوری همدانی، هر چند سفر برای وی قدری مشکل است، اما به دلیل جایگاه و موقعیت برجسته علمی، معنوی و اخلاقی این مرجع تقلید، نفس حضور این عالم بزرگ در استان ها منشا خیر و امیدواری برای اقشار مختلف مردم است.

نماینده طلاب کرمان در ادامه، سفر مراجع و علما به شهرهای مختلف کشور را ضروری توصیف و با بیان اینکه ملت انقلابی ایران با تمام وجود علاقمند به مرجعیت هستند تاکید کرد: وقتی یک عالم دینی و مرجع تقلید به یک استان و شهر کشور سفر می کند، مردم از فیض وجودشان بهره مند می شوند.

حجت الاسلام بهاآبادی، خاطرنشان کرد: سفر مراجع تقلید به استان های مختلف کشور یک نیاز است و باعث امیدواری برای مردم می شود و آنها را خوشحال و خرسند می کند و مردم هم بیش از پیش به مراجع امیدوار می شوند.

وی، حضرت آیت الله نوری همدانی را مرجعی انقلابی توصیف و تاکید کرد: وقتی مردم حضرت آیت الله نوری همدانی را می بینند، با تمام وجود و احساس خود در حمایت از این مرجع تقلید بصیر شعار سر می دهند.

نماینده طلاب و فضلای استان کرمان، با قدردانی از مواضع انقلابی و صریح حضرت آیت الله نوری همدانی در حوادث بعد از انتخابات افزود: امیدواریم مسؤولان و دست اندرکاران بیت این مرجع تقلید، ترتیبی اتخاذ کنند که مردم همه استان های کشور از فیض زیارت حضرت آیت الله نوری همدانی بهره مند شوند.

وی تاکید کرد: حضور سایر مراجع تقلید و علما نیز در شهرها و استان های مختلف، برکات بسیاری را نصیب جامعه خواهد کرد و امیدواریم دیگر بزرگان نیز نسبت به این مساله اهتمام داشته باشند.

حجت الاسلام بهاآبادی با بیان اینکه مراجع رهبران دینی نظام اسلامی هستند ابراز داشت: ما وقتی مرجع تقلیدی را زیارت و از آنها استقبال می کنیم، در واقع از نظام و رهبری استقبال کرده ایم. /924/ت302/ج

ارسال نظرات