۰۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۸۱۵۶۱

تحریم های یک جانبه آمریکا برعلیه ملت ایران بیانگر شکست این کشور است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سراب اعمال تحریم های یک جانبه آمریکا و برخی کشورهای دیگررا بیانگر شکست آنها در برابر ملت ایران دانست و برعزم راسخ مردم در رسیدن به استقلال در انرژی هسته ای تاکید کرد.
امام جمعه سراب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رشتبری،امام جمعه سراب،امروزدر خطبه های نماز جمعه این شهرگفت: اگر آمریکا به اهداف خود در قطعنامه 1929شورای امنیت رسیده بود نیازی به اعمال تحریم های یک جانبه برعلیه ملت ایران احساس نمی کرد.و این حقیقت آشکارشد که این قطعنامه از عمق چندانی برخوردارنیست.

امام جمعه سراب با اشاره به اقدامات افراطی آمریکا در برابر ایران اظهارداشت: اقدامات افراطی برعلیه ایران کارساز نخواهد بود و ملت ایران با عزم راسخی در جهت رسیدن به استقلال در انرژی هسته ای گام برخواهد داشت.

حجت الاسلام رشتبری با تشکر از نمایندگان مجلس به دلیل تصویب طرح صیانت از دستاوردهای هسته ای کشور افزود: این طرح پاسخی محکم به تحریم کنندگان ایران است و بیانگر این حقیقت است که مردم و مسولان کشور در راستای حفظ منافع ملی خود موضع واحدی دارند و ذره ای از منافع ملی کشور عقب نخواهند نشست.

خطیب جمعه سراب با اشاره به5مرداد،سالروز اقامه نماز جمعه در کشور ابراز داشت: برپائی نماز جمعه از نعمتهای الهی در جامعه اسلامی است و این فریضه عبادی و سیاسی منشاء خدمات ارزنده ای به کشور بوده است.

رشتبری با بیان اهمیت این فریضه الهی تصریح کرد: نماز جمعه سنگری استوار در حفظ اهداف مقدس نظام اسلامی محسوب می شود ،ودشمنان با پی بردن به کارساز بودن این سنگر با انواع سلاحهای روانی از فبیل تهدید و شایعه پراکنی ،همواره در صدد آسیب رساندن به آن برآمده است که هربار هم به لطف الهی در رسیدن به هدف خود ناکام مانده است.

امام جمعه سراب در بخش دیگری از خطبه ها با تبریک عید بزرگ نیمه شعبان افزود: منتظران حقیقی حضرت ولی عصر(عج)باید زمینه ظهور آن امام رحمت و برکت را فراهم سازند و باکمک به برقراری عدل و داد و مبارزه با ظلم و جور در این راه گام بردارند.

رشتبری با تاکید براینکه هیچکس نمی تواند از زمان ظهور آگاهی داشته باشد خاطرنشان کرد: هرچند که روایات و احادیث معتبری از نشانه های ظهور حضرت قائم در کتب مختلف ذکر شده است ولی با این حال حتی خود آن حضرت نیز از زمان ظهور خبرندارد و هر زمان شرایط ظهور فراهم شود ایشان با دستور خداوند ظهور، و زمین را از عدالت و رحمت لبریز خواهد کرد./949/پ202/ص
ارسال نظرات