۰۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۸
کد خبر: ۸۱۵۸۵
امام جمعه موقت سمنان:

مردم در مراسم احیای شب نیمه شعبان حضور پرشور داشته باشند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اهمیت احیای شب نیمه شعبان از مردم و عاشقان و منتظران واقعی آن حضرت بویژه جوانان خواست در مراسم احیای شب نیمه شعبان حضور پرشور داشته باشند.
حجت الاسلام عبدوس امام جمعه موقت سمنان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام محمد باقر عبدوس، امام جمعه موقت سمنان در خطبه های نماز جمعه این شهر با تبریک سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: اسلام برای جوانان اهمیت زیادی قائل شده است.

وی افزود: دشمنان نظام تمام توان و امکانات خود را بکار گرفته و سرمایه گذاریهای عظیمی را انجام داده و می دهند تا جوانان ما را منحرف و از بین ببرند.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه جوانی بهترین فرصت برای کارو تلاش است اظهار داشت: نخستین عامل سلامت جوان، یادگیری شغل و مهارت است و با توجه به اینکه در هفته مهارت قرار داریم امیدوارم جوانان از امکانات سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برای یادگیری استفاده کنند.

حجت الاسلام عبدوس افزود: یادگیری مهارت و اشتغال فکر و ذهن جوان را درگیر می‌کند و نمی‌گذارد به دنبال گناه برود.

وی با اشاره به اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها اگفت: ضرورت دارد برای آرامش عمومی مردم، فقط یک نفر اطلاعات این طرح را اطلاع رسانی کند تا بین سخنان مسؤولان نیز تناقض به وجود نیاید.

امام جمعه موقت سمنان درباره مسکن مهر نیز گفت: با توجه به اینکه مسکن مهر به طور انبوه ساخته می‌شود، نظارت بر ساخت و ساز آنها مشکل است و به همین دلیل استاندار سمنان کمیته‌ای را برای بررسی نحوه ساخت مسکن مهر تشکیل داده است.

حجت الاسلام عبدوس با تبریک میلاد آخرین منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) و اهمیت احیای شب نیمه شعبان از مردم و عاشقان و منتظران واقعی آن حضرت بویژه جوانان خواست در مراسم احیای شب نیمه شعبان حضور پرشور داشته باشند و صدا و سیما نیز در این خصوص برنامه تبلیغی داشته باشد./960/پ202/ص
ارسال نظرات