۰۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۸۱۶۱۷
امام جمعه ویس:

انتظار فرج انتظار قدرت جهانی اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ویس انتظار فرج را انتظار قدرت اسلام دانست و گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا قدرت واقعی دین مبین اسلام در سراسر جهان ظهور کند.
حجت الاسلام و المسلمين آفرين
امام جمعه ويس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمد علی آباده، امام جمعه ویس، روز گذشته در خطبه های نماز جمعه با اشاره به پنجم مردادماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در سال 1358 از سوی آیت الله طالقانی اظهار داشت: نماز جمعه یکی از برکاتی است  که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ما به ارمغان آورده است.

امام جمعه ویس با بیان این که یازدهم شعبان زادروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان است، گفت: جوانان ایران اسلامی باید ایشان را الگوی خود قرار داده و از آن حضرت پیروی و تأسی کنند.

وی با تبریک به‌مناسبت میلاد منجی عالم بشریت بیان داشت: انتظار فرج محبوب‌ترین اعمال نزد خداوند تبارک و تعالی است.

استاد حوزه علمیه با تأکید بر این که انتظار فرج عبادت است و هیچ عملی نزد خداوند بدون واسطه انتظار فرج قبول نمی‌شود، ابراز داشت: انتظار فرج انتظار قدرات اسلام است و باید کوشش کنیم تا قدرت واقعی دین مبین اسلام در سراسر جهان ظهور کند.

حجت الاسلام آفرین با بیان این که امام عصر(عج) منجی بشریت است، خاطر‌نشان کرد: ظهور منجی بشریت نه تنها مسلمانان را نجات خواهد داد بلکه بشریت را از ظلم و ستم نجات می‌دهد.

امام جمعه ویس در پایان وظبفه شیعیان در زمان غیبت را گسترش دین خدا دانست و افزود: انسان های زمان غیبت همچون مجاهدان زمان رسول خدا(ص) هستند که با شمشیر از اسلام دفاع می کردند؛ از این رو بهترین انسان‌هایی هستند که خدا خلق کرده است./945/پ202/س
ارسال نظرات