۱۲ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۸۱۶۲۲۶

هشدار قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا به ساکنان سرزمین‌های اشغالی

هشدار قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا به ساکنان سرزمین‌های اشغالی
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) خطاب به ساکنان اراضی اشغالی هشداری صادر کرد.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سرلشکر خلبان علی عبداللهی فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) تصریح کرد: نتانیاهو در ادامه شرارت‌های خود در منطقه، ضاحیه و بیروت را تهدید به بمباران کرده و برای ساکنان آن هشدار تخلیه اعلام کرده است.
 
وی گفت: با توجه به نقض مکرر آتش‌بس توسط رژیم، در صورت عملی شدن این تهدید به ساکنان بخش‌های شمالی و شهرک‌های نظامی در سرزمین‌های اشغالی هشدار می‌دهیم اگر نمی‌خواهند آسیب ببینند منطقه را ترک نمایند.
 
ارسال نظرات