۰۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۸۱۶۳۰
امام جمعه اندیمشک:

بهره برداری مناسب از اعتبارات فرهنگی ضروری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اندیمشک رویکرد فرهنگی سفرهای سوم دولت را قابل تقدیر دانست و گفت: استفاده مناسب از اعتبارات فرهنگی سبب تقویت دین و پایه‌های ایمانی مردم خواهد شد.
حجت الاسلام خدامي ، امام جمعه انديمشک
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام نعمت الله خدامی، امام جمعه اندیمشک، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به سفرهای استانی هیأت دولت اظهار داشت: ‌در این سفرها اعتبارات فراوانی به بخش فرهنگ اختصاص یافته است که استفاده مطلوب از آنها تقویت دین و پایه های ایمانی مردم را به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه اندیمشک با انتقاد از نبود مدیریت مناسب و جذب کافی اعتبارات فرهنگی از سوی مسؤولان استانی و بومی تصریح کرد: گویا اراده ای برای استفاده از این توانمندی‌های بومی در استان و برخی شهرستان ها از جمله اندیمشک وجود ندارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی از عدم تحرک متولیان فرهنگ و تبلیغات اسلامی و فرهنگی در شهرستان اندیمشک گلایه کرد و ابراز داشت: با وجود اختصاص این همه اعتبارات از سوی دولت به بخش فرهنگ، اقدامات مهمی از سوی نهادهای مرتبط جهت ارتقا فرهنگ و معنویت مردم برداشته نمی‌شود.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام خجسته ولادت حضرت ولی عصر(عج) و تبریک این روزها خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فرهنگی می تواند عاملی مهم برای زمینه سازی ظهور آن حضرت باشد که توجه به آن از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد.

حجت الاسلام خدامی در پایان به نیازهای فرهنگی و معنوی اندیمشک اشاره کرد و خواستار استقرار اداره اوقاف در این شهرستان شد./945/پ202/س
ارسال نظرات