۰۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۸۱۶۶۶
استاندار فارس‌:

مهم‌ترین دغدغه بسیج مقابله با توطئه نرم دشمن است

خبرگزاری رسا ـ استاندار فارس در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای سپاه ناحیه بقیه الله شیراز گفت‌: جنگ نرم از مهم‌ترین دغدغه‌های بسیج است و این نگاهی که در مجموعه بسیج به وجود آمده ‌حاصل بصیرت و ولایت پذیری بسیج است‌.
جنگ نرم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، احمد‌زاده، استاندار فارس، در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای سپاه ناحیه بقیه الله شیراز گفت‌: جنگ نرم از مهم‌ترین دغدغه های بسیج است و این نگاهی که در مجموعه بسیج بوجود آمده‌ حاصل بصیرت و ولایت‌پذیری بسیج است‌.

احمد زاده بسیج را پرچمدار مقابله با جنگ نرم دانست و بیان داشت: استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی، علمی و فناوری و استفاده از جوانان و نخبگان از مهم‌ترین برجستگی‌های این نمایشگاه است.

وی عضویت 250 نخبه علمی در سپاه ناحیه بقیه الله را نشان دهنده پویش و تحرک بسیج عنوان کرد و افزود: روحیه و رفتار جهادی در این نمایشگاه به خوبی هویدا است و از فعالیت‌هایی که در این نمایشگاه قابل دیدن بود فعالیت بسیجیان در قالب مؤسسات خیریه بود که با هدف حل مشکلات مردم مستضعف به‌وجود آمده‌ است؛ بنابر این ‌نمایشگاه یادشده به طور کلی بیانگر عملکرد خوب بسیج ‌ است‌. 

همچنین گرامی، فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز ‌گفت‌: این نمایشگاه حاصل فعالیت‌های سپاه ناحیه بقیه الله شیراز از ابتدای فعالیت این ناحیه است.

وی ابراز داشت: در راستای معرفی گوشه ای از توانمندی رده های بسیج در مقابله جنگ نرم این نمایشگاه برگزار شده است و امیدوارم با ولایت‌مداری و وحدت در بین مردم و مسؤولان شاهد موفقیتو پیروزی در جنگ‌نرم باشیم‌./912/پ203/س

ارسال نظرات