۰۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۸۱۶۷۵
با پیام آیت الله جوادی آملی؛

همایش ظهور آفتاب در چالوس برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه چالوس گفت: همایش ظهور آفتاب با پیام حضرت آیت الله جوادی آملی و سخنرانی رییس مجلس شورای اسلامی در این شهرستان برگزار می شود.
آيت الله جوادي آملي
حجت الاسلام محمد مهدی راشد نوری، امام جمعه چالوس، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری‌ گفت: همایش ظهور آفتاب دوشنبه چهارم مرداد با پیام حضرت آیت الله جوادی آملی و سخنرانی رییس مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام قرائتی در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان این که همایش بزرگ ظهور آفتاب به مدت یک هفته دراین شهرستان برگزار می‌شود، گفت: نخستین روز این همایش بزرگ روز گذشته با برپایی دستاوردهای ستاد نماز جمعه به مناسبت تشکیل نماز جمعه آغاز شد.

امام جمعه چالوس افزود: در طول برگزاری همایش ظهور آفتاب برنامه‌هایی با عنوان نمازجمعه و انتظار، شعر و انتظار، قرآن و انتظار، انتظار و ظهور آفتاب، زن و انتظار، جشن انتظار، هنر و انتظار، اندیشه و انتظار و صبح انتظار برگزار می‌شود. 

امام جمعه چالوس با بیان این که همایش ظهور آفتاب به صورت استانی با هدف فراهم آوردن فضایی برای نخبگان، صاحب نظران و اندیشمندان برای بیان ویژگی منتظران، جلوگیری از کج‌روی‌ها، ارائه تعریف درست و منطقی از منجی آخرالزمان، پاسخ به شبهاتی درباره مهدویت و آگاه کردن منتظران درباره انتظار برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام راشدی با تأکید بر این که برگزاری همایش‌های تخصصی مذهبی جوانان را در برابر تهاجم فرهنگی واکسینه می‌کند، تصریح کرد: دشمن برای رسیدن به اهداف خود که براندازی انقلاب است، ولایت را نشانه رفته و با ترویج ادیان نوظهور می‌خواهد مذهب را از دل مردم پاک کند.

وی همچنین از ارسال بیش از صد اثربه دبیرخانه این همایش بزرگ خبر داد و افزود: پنج اثر از میان آثار ارسالی پس از بررسی و تجزیه و تحلیل ازکمیته داوران به عنوان آثار برتر انتخاب شد که در روز همایش قرائت خواهد شد./950/پ202/س
ارسال نظرات