۰۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۸۱۶۸۷
ظهور آغازی دوباره(20)؛

رمز موفقیت انقلاب اسلامی تبعیت از فرهنگ مهدوی است

خبرگزاری رسا ـ رییس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خوزستان فرهنگ مهدویت و انتظار را خاری در چشم دشمنان اسلام دانست و گفت: رمز موفقیت انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی حرکت حول فرهنگ مهدویت است.
حجت الاسلام کلاه کج، رييس اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان خوزستان
حجت الاسلام رضا کلاه کج، رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت حجت بن الحسن(عج) اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی مایه احیای فرهنگ مهدویت بود.

وی با بیان این‌که امروز به برکت انقلاب اسلامی فرهنگ مهدویت جهانی شده است، خاطرنشان کرد: فرهنگ انتظار و مهدویت خاری در چشم دشمنان اسلام است و رمز موفقیت انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی حرکت حول فرهنگ مهدویت است.

رییس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خوزستان برخی آثار و نتایج اعتقاد به ظهور و منجی را برشمرد و ابراز داشت: مهم‌ترین ثمره فرهنگ انتظار ایجاد امید در بین مردم به ویژه جوانان است؛ چون با اعتقاد به منجی هرگز افسردگی، نگرانی و ابهام نسبت به آینده بر افراد مسلط نخواهد شد.

حجت الاسلام کلاه کج فرهنگ مهدویت را مایه رشد روزافزون جامعه دانست و گفت: اعتقاد به ظهور حضرت مهدی موعود(عج) و برقراری حکومت عدل سبب ایجاد حس مسؤولیت در افراد، درست انجام گرفتن کارها و پیشرفت روزافزون می شود.

وی به نقش تأثیرگذار روحانیت در ترویج فرهنگ انتظار اشاره و خاطرنشان کرد: نقش روحانیت در تبلیغ مهدویت کلیدی و حیاتی است؛ از این رو باید با رفتار، گفتار و کردار خود فرهنگ مهدوی را به صورت علمی در جامعه تبلیغ کنند.

رییس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خوزستان برخی راهکارهای گسترش فرهنگ مهدویت در جامعه را یادآور شد و گفت: عمل به واجبات و ترک محرمات مهم‌ترین ابزار و وظیفه جامعه در راستای انتظار است.

حجت الاسلام کلاه کج با بیان این که استکبار جهانی بدنبال ترویج مهدی ستیزی و انحراف جوانان است، اظهار داشت: اگر فرهنگ مهدوی به صورت صحیح و عملی تبلیغ شود، مایه شکست دشمنان مهدویت خواهد شد.

وی فرهنگ مهدویت را پاسخ‌گوی تمام نیازهای بشری دانست و افزود: در فرهنگ مهدوی تمام نیازهای بشر سنجیده شده و انسان می‌تواند پاسخ همه خواسته‌های خود را در آن حکومت بیابد./945/ت302/س
ارسال نظرات