۰۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۸۱۷۰۴
عضو خبرگان رهبری:

تهدید و تحریم نشان دهنده ضعف دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به دستیابی جوانان ایرانی به فناوری صلح آمیز هسته ای گفت: تهدید و تحریم نشان دهنده ضعف دشمنان است.
امام جمعه اردبيل


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت ‌الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل عصر امروز در دیدار جمعی جوانان استان اردبیل، اظهار داشت: اگر امروز میانگین سنی جوانان صاحب فناوری‌های هسته‌ای کشور 27 سال است، نشان‌دهنده ایده پردازی مخترعان جوان ایرانی در همه حوزه‌های علمی جهان است.

وی با بیان این‌که اقتدار علمی کشور از برکات انقلاب اسلامی ایران بوده است، خاطر‌نشان کرد: دشمن هر کجا ضعفی را مشاهده کند با بهره‌گیری از آن ضعف و با زور و ارعاب و تهدید کشوری را به تصرف خود در می‌آورد و تمام اختیارات آن را به دست می‌گیرد.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به این‌که تهدید و تحریم نشان دهنده ضعف دشمنان است، تصریح کرد: تدین، دین‌باوری، صداقت و پاکی از جمله ویژگی‌های جوان ایرانی است، از این رو است که پیشرفت و تعالی جوان ایرانی خاری بر چشم دشمنان بوده است.

امام جمعه اردبیل با تأکید بر این‌که مربیان جوانان خود باید مهذب بوده و از انحراف به دور باشند، گفت: دشمنان با کمک غول‌های رسانه ای خود نظام اسلامی و نسل آینده را هدف قرار داده‌ اند، در چنین فضایی وظیفه خطیر تمامی دستگاه‌های فرهنگی و مجموعه‌های دانشگاهی تربیت نسلی سالم و شایسته است.

همچنین علیرضا عبدی، مدیر سازمان ملی جوانان استان اردبیل در سخنانی اظهار داشت: جوانان اردبیلی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیاری برخوردار هستند که برگزاری جشنواره بزرگ علی‌اکبر‌(ع) در سال گذشته بخشی از این توانمندی‌ها را در جای‌جای استان به ظهور و بروز رساند.

وی با یادآوری این‌که جوانان منتخب، موفق، فعال، دردمند و صاحب اندیشه جزء ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: ما در قالب جشنواره حضرت علی‌اکبر‌(ع) سال گذشته در سیزده عنوان بیش از یک هزار و دویست جوان موفق و فرهیخته استان را شناسایی کرده و از آنها تجلیل کردیم./935/پ202/س

ارسال نظرات