۰۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۸۱۷۰۵

همایش تجلیل از میزبانان مبلغان استان اصفهان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین همایش تجلیل از میزبانان مبلغان استان اصفهان با هدف قدردانی از زحمات میزبانان مبلغان دینی در اصفهان برگزار شد.
همایش تجلیل از میزبانان مبلغان استان اصفهان برگزار شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، نخستین همایش تجلیل از میزبانان مبلغان استان اصفهان، امروز در تالار اداره راه و ترابری استان اصفهان برگزار شد.

در این همایش که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان و دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد، حجج الاسلام محمد قطبی، سید حسین بهشتی نژاد و حبیب رضا ارزانی سخنرانی کردند.

حجت الاسلام قطبی معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در این همایش به میزبانی هانی عروه اشاره کرد و گفت: این میزبان تا پای جان وظیفه حمایت و حفاظت از مبلغ سید الشهدا(ع) را بر عهده داشت.

در ادامه مراسم حجت الاسلام حسین بهشتی نژاد مدیر کل تبلیغات اسلامی اصفهان، اعزام مبلغ برای دعوت آحاد جامعه به سمت توحید را با پیشینه ای 1400 ساله توصیف کرد و افزود: حرکت میزبانان و بانیان مجالس وعظ و تبلیغ دینی، از مصادیق تعاونوا علی البر و تقوی است.

حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به عنوان آخرین سخنران همایش، به سالروز ولادت علی اکبر (ع) اشاره کرد و گفت: در روایات اسلامی جوان کسی است که ایمان کامل داشته باشد و تبلیغ با جان و مال میزبانان مبلغان و عشق آنها برای برگزاری کمک به تبلیغات دینی گویای این حقیقت است.

در پایان این مراسم یکی از میزبانان مبلغان با اشاره به جنگ نرم دشمن در برهه کنونی انقلاب، گفت: همراهی میزبانان و مبلغان در مقابله با حرکت ضد فرهنگی دشمن بسیار ضروری است و جا دارد دستگاههایی چون اداره کل تبلیغات اسلامی و دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از این همراهی ها حمایت بیشتری داشته باشند.

وی با قدردانی از زحمات این مراکز در برگزاری این همایش، گفت: ابتکار برگزاری چنین همایش هایی ستودنی است و جا دارد با تداوم این برنامه های راهکارها و روش های تبلغات دینی در کشور ارتقاء یابد./965/پ202/ص

ارسال نظرات