۰۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۸۱۷۵۳

50 خانه عالم در شهرستان آمل احداث شد

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آمل با اشاره به ساخت پنجاه خانه عالم، از پیشنهاد ساخت ده باب خانه عالم روستایی در این شهرستان در سفر سوم هیأت دولت به مازندران خبر داد.
خانه عالم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حجت الاسلام محمد قنبری، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل، امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که  سفر دور سوم دولت به استان ها به موضوعات فرهنگی اختصاص دارد، از پیشنهاد ساخت ده باب خانه عالم روستایی در این شهرستان در سفر سوم هیأت دولت به مازندران خبر داد.

وی با بیان این که در سفر دولت به مازندران ساخت سی باب خانه عالم در این استان تصویب شده تصریح کرد: از این تعداد، سه باب خانه عالم سهمیه شهرستان آمل بود که تاکنون ساخته و در اختیار روحانیان طرح هجرت قرار گرفت.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل همچنین از بهره برداری شش خانه عالم روستایی در این شهرستان در آستانه میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) خبر داد و گفت: برای ساخت و تجهیز خانه‌های عالم در آمل در مجموع حدود ششصد میلیون ریال هزینه شده است.

وی با بیان این که افزون بر این سه واحد خانه عالم دیگر در روستاهای این شهرستان در حال ساخت است، خاطرنشان کرد: علاوه بر آن تاکنون 50 باب خانه تکمیلی برای روحانیان طرح در روستاهای آمل تجهیز و راه اندازی شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با بیان این که برگزاری نمازجماعت، برنامه های دینی و مذهبی در روستاها از سوی روحانیان مستقر انجام می شود، بیان داشت: خانه‌های عالم در روستاها با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و کمک‌های اعتبارهای دهیاری‌ها ساخته می‌شود./950/پ202/س
ارسال نظرات