۰۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۸۱۷۶۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان:

انقلاب اسلامی زمینه‌ساز حکومت مهدوی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان انقلاب اسلامی را بزرگ‌ترین واقعه معاصر در جهان دانست و اظهار داشت: مهم‌ترین افتخار انقلاب اسلامی ایران زمینه‌سازی برای منجی عالم بشریت است.
بلک، مدير کل اداره تبليغات اسلامي خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمد حسین بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، امروز در سومین کنگره مهدویت خوزستان با اشاره به روایتی از پیامبر اعظم(ص) در مورد حضرت مهدی(عج) اظهار داشت: با آمدن امام زمان(عج) تمام حقوق الهی استیفا می شود و مسیر حق به او منتهی شده و برای مخالفانش هیچ یاوری نخواهد بود.

حجت الاسلام بلک با اشاره به توجه ویژه ای که به مسأله مهدویت در سطح جهان می‌شود، خاطر‌نشان کرد: جالب‌ترین و مورد توجه‌ترین موضوع برای نسل جوان پس از قرآن کریم مسأله مهدویت است؛ از این رو در سال‌های اخیر اداره تبلیغات اسلامی برای برگزاری همایش های علمی و پژوهشی پیرامون محتوا و مباحث ارزشمند مهدوی با حضور اندیشمندان و افراد تأثیر‌گذار در سطح جامعه تلاش کرده است.

وی افزود: امروز ما شاهد روند رو به رشد بحث هایی پیرامون منجی در سطح جهان هستیم و برگزاری این قبیل نشست ها می تواند در تبیین حقایق در سطح جامعه بویژه میان نسل جوان کمک شایانی کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به نقش انقلاب اسلامی ایران در گسترش فرهنگ مهدوی ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران عالی‌ترین و بزرگ‌ترین واقعه‌ معاصر است و از مهم‌ترین افتخارات آن زمینه‌سازی برای منجی عالم بشریت است.

گفتنی است، کنگره مهدویت خوزستان صبح امروز در تالار مهتاب اهواز با حضور اندیشمندان، صاحبان آثار علمی، اهالی قلم و مسؤولان استان برگزار شد./945/پ202/س
ارسال نظرات