۰۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۸۱۸۲۶

کتابخانه تخصصی مهدویت در تبریز راه اندازی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ کتابخانه تخصصی مهدویت در کانون فرهنگی و هنری مسجد دارالسلام تبریز راه اندازی می شود.
كتابخانه


حجت الاسلام شهریار اسداللهی، مدیر مسؤول کانون فرهنگی و هنری وارثان انتظار مسجد دارالسلام تبریز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: راه اندازی کتابخانه تخصصی مهدویت برای بهره مندی طلاب و دانشجویان از مهمترین برنامه های این کانون در سالجاری است.

حجت الاسلام اسداللهی با اشاره به راه اندازی سایت کانون فرهنگی و هنری وارثان انتظار اظهار کرد: محوریت این سایت با موضوع مهدویت بوده و راه اندازی بانک نرم افزارهای مذهبی از دیگر برنامه های این کانون در بحث مهدویت است.

وی برگزاری سلسله جلسات عقیدتی، جلسات مشاوره و جامعه شناسی، جلسات نقد فیلم های هالیوود و جلسات بررسی آسیب ها و معضلات اجتماعی را از جمله جلسات خاص کانون فرهنگی هنری وارثان انتظار برای جوانان اعلام کرد.

حجت الاسلام اسداللهی افزود: جوانان عضو این کانون در قالب گروه های تحقیقاتی و پژوهشی در موضوعات مختلف از جمله مهدویت حدیث، اخلاق، امامت و تولید انیمیشن های مذهبی فعالیت دارند.

وی همچنین خاطر نشان کردئ: به منظور انتخاب نام برای ایجاد و راه اندازی پایگاه تخصصی مهدویت اولین اعلان عمومی این کانون به شکل فراخوان مسابقه منتشر شد.

حجت الاسلام اسد اللهی افزود: مسابقه کلمه کلمه تا انتظار با هدف انتخاب نام برای پایگاه تخصصی مهدویت توسط کانون فرهنگی و هنری وارثان انتظار برگزار شد که با استقبال خوب جوانان همراه بود

وی خاطر نشان کرد: هر شرکت کننده در این مسابقه می توانست 5 کلمه تک سیلابی را که حداکثر پنج حرف داشته باشد از طریق شماره 30008931939383 به سامانه پیام کوتاه، آدرس پست الکترونیکی harfentezar@yahoo.com و یا از طریق تکمیل فرم، به دبیرخانه برگزاری مسابقه ارسال کند.

مدیر مسؤول کانون فرهنگی هنری وارثان انتظار مسجد دارالسلام تبریز گفت: محوریت برنامه‌های سایت، مباحثی در خصوص مهدویت و مطالب جنی دیگر از جمله نجوم و روان‌شناسی نیز با محوریت مهدویت در سایت قرار می گیرد و هدف این است که سایر علوم مقدمه و بهانه‌ای برای مطالعه در زمینه مهدویت باشد.

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری وارثان انتظار مسجد دارالسلام تبریز در اواخر سال 87 از دبیرخانه هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی مجوز فعالیت گرفته است./935/پ202/س

ارسال نظرات