۰۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۸۱۸۳۹
آیت الله طبرسی:

تلاش اصلی استکبار ریشه‌کنی فرهنگ اصیل مهدویت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی همه تلاش خود را تضعیف فرهنگ اصیل مهدویت در دنیای اسلام به کار گرفته اند.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در همایش «ظهور آفتاب» که در چالوس برگزار شد، با اشاره به این که امروز استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی بیشترین سرمایه گذاری را برای ایجاد انحراف در اعتقادات مذهبی جوانان انجام می دهند، افزود: این کشورها همه تلاش خود را برای تضعیف جایگاه فرهنگ اصیل مهدویت به کار گرفته اند.

وی با اشاره به توسعه و گسترش عرفان های انحرافی و دروغین در دنیای امروز خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز فرقه های انحرافی تلاش می کنند با تضعیف مهدویت، شیطان پرستی را در جامعه ترویج کنند.

امام جمعه ساری مهدویت را اصیل ترین فرهنگ جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری جامعه ما نیازمند فرهنگ اصیل مهدوی در سطوح مختلف است.

نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که باید از هر امکاناتی برای تقویت و رشد فرهنگ اصیل مهدوی تلاش کنیم، افزود: عصر مهدویت در فرهنگ اسلام ریشه دار، اصیل و عمیق است.

آیت الله طبرسی با بیان این که شیعه و سنی نیز در اثبات قطعیت وجود مهدویت هیچ شکی ندارند، گفت: قطعیت مهدویت جز مسلمات و بدیهیات است.

امام جمعه ساری حیات انسان ها را به برکت وجود مهدی موعود (عج) دانست و خاطرنشان کرد: امامت و ولایت یک موضوع کاملاً قطعی و همیشگی است و باید باید همواره زنده و پویا باقی بماند و محور خلقت که بر امامت و ولایت استوار گشته، به برکت وجود مهدی موعود‌(عج) حیات یافته است.

دبیر همایش ظهور آفتاب نیز در ادامه این همایش با اشاره به ارسال صد مقاله به دبیرخانه این همایش در چالوس گفت: پس از بررسی از سوی هیأت داوران پنج مقاله به عنوان مقاله برتر انتخاب و چهل مقاله به عنوان سخنرانی و پوستر در این همایش ارائه خواهد شد./950/پ202/س
ارسال نظرات