۰۷ تير ۱۴۰۵ - ۰۱:۱۸
کد خبر: ۸۱۸۷۵۹

تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
رژیم صهیونیستی بار دیگر با نقض آتش بس به جنوب لبنان حمله کرد.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، منابع خبری از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه النبطیه‌فوقا در جنوب لبنان خبر دادند.
 
این تجاوز در حالی است که دولت غربگرای لبنان شب گذشته توافق  ذلت بار و کاملا یک طرفه به نفع رژیم صهیونیستی را با این رژیم در واشنگتن امضا کرد.
ارسال نظرات