۰۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۸۱۹۴۸

نشست های مهدوی در اندیمشک برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک با همکاری موسسه فرهنگی نغمه های عشق در سال همت مضاعف، کار مضاعف جلسات و نشست هایی در خصوص معارف مهدوی برگزار می کند.
نشست
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مرحله مقدماتی جلسات آشنایی با مهدویت و فلسفه انتظار که در سال 88 با موفقیت برگزار شد، اکنون این جلسات تخصصی با استقبال کم نظیر جوانان و تبادل نظر پیرامون معارف مهدوی تا پایان سال 1389 برگزار می شود.

حضور گسترده افراد در این جلسات و طرح دیدگاه های مختلف در خصوص آخرالزمان، فرقه شناسی، علائم ظهور هر هفته جمعه ها ساعت 10 صبح در تالار خورشید، نوید بخش تأثیری شگرف در این راستا است.

بر اساس این گزارش، هدف از برگزاری این جلسات مبارزه با مباحث فرقه گرائی وجلوگیری از انحراف از مسیر راستین انتظار است و از آنجا که در حال حاضر بحث های مختلف در ارتباط با ادیان زرتشتی و وهابیت وجود دارد، جهت مقابله فرهنگی با این موارد برگزاری این برنامه ها اجتناب ناپذیر است.

همچنین در این جلسات نقد و بررسی فیلم و مستندهای آخرالزمان، تقابل رسانه های غرب با مهدویت از طریق پرسش و پاسخ و گفت وگوی آزاد نسل جوان از دیگر بخش های مهم این گردهمایی است.

شایان ذکر است، در این راستا جلسات مختلفی در کانون های فرهنگی، هنری مساجد در اندیمشک برگزار می شود.

گفتنی است، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک از همه جوانان علاقمند جهت شرکت در این جلسات دعوت بعمل می آورد./945/د102/ص





ارسال نظرات