۰۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۸۲۰۰۹
ظهور آغازی دوباره(43)؛

امام جمعه اندیمشک: در عصر ظهور مدیریت‌ها بر اساس لیاقت‌ها سنجیده می‌شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اندیمشک با اشاره به این که حضرت ولی عصر(عج) در زمان ظهور بر کارگزاران خود سخت خواهد گرفت، بر ضرورت تعیین مدیریت‌ها بر اساس لیاقت‌ها در این نظام اسلامی که حکومت زمینه ساز ظهور به شمار می‌رود، تأکید کرد.
مهدويت
حجت الاسلام نعمت الله خدامی، امام جمعه اندیمشک، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز‌ افزود: ما باید به سمتی حرکت کنیم که حوزه های علمیه، مدارس، دانشگاه ها، مساجد و حتی بازار و اصنافمان با حکومتی که انتظار فرج حضرت ولی عصر‌(عج) را می کشد، همخوانی داشته باشد.

امام جمعه اندیمشک با بیان این که نباید به گونه ای باشد که با زبان خواستار آمدن او باشیم اما در عمل به گونه ای دیگر رفتار کنیم، تصریح کرد: این که از مهدی موعود(عج) دم بزنیم؛ اما در مملکت ما روش‌های حضرت کمتر دیده شود یک گرفتاری بزرگ و یک تضاد است.

وی از دعا به عنوان یکی از عوامل مهم در تسریع ظهور منجی بشریت یاد کرد و اظهار داشت: البته طلب آن حضرت نباید تنها به لفظ ختم شود بلکه این دعاها باید زمینه و راهی برای عمل در منتظران برای تسریع در فرج حضرت باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک از رعایت احترام همگان به عنوان یکی از اصول اصلی رفتار منتظران امام زمان(عج) یاد و خاطر‌نشان کرد: یادمان نرود که شیعیان ایتام آل الله و محبان اهل بیت(ع) هستند و باید مورد احترام باشند.

استاد حوزه علمیه همچنین با اشاره به این که حضرت ولی عصر(عج) در زمان ظهور بر کارگزاران خود سخت خواهد گرفت، بر ضرورت تعیین مدیریت‌ها بر اساس لیاقت‌ها در این نظام اسلامی که حکومت زمینه ساز ظهور به شمار می‌رود، تأکید کرد.

حجت الاسلام خدامی در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی‌های یاران خاص امام زمان(عج) پرداخت و گفت: یاران خاص آن حضرت مبلغانی اهل فهم و درک واقعی قرآن بوده و انسان‌هایی بزرگ و مجتهد همچون امام خمینی(ره) هستند.

وی با انتقاد از برخی تعبیرها از نوع برخورد امام زمان(عج) و یاران خاص او در زمان ظهور گفت: بر اساس روایات آنان مدت‌ها با سخنانی شیوا همه حرف‌ها را به عالم خواهند رساند و پس از اتمام حجت با زورگویان و ظالمانی که پذیرای حق نیستند به ستیز خواهند پرداخت./945/پ202/س
ارسال نظرات