۰۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۸۲۰۴۵

اعلام برگزیدگان مسابقات قرآن و نهج البلاغه دانش آموزان کشور

خبرگزاری رسا ـ اختتامیه بیست ‌و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و نهج‌البلاغه دانش‌آموزان پسر کشور با معرفی برگزیدگان برگزار شد.
مسابقات قرآني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، بیست ‌و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و نهج‌البلاغه دانش‌آموزان پسر سراسر کشور امروز با معرفی و تجلیل از برگزیدگان در تالار معلم تبریز به کار خود پایان داد.

هیأت دوران در بخش تفسیر مقطع اول متوسطه امیر محقق از استان سمنان، سیدحسن هاشمی نسب از استان خوزستان و سیدعلی تولیت را از استان تهران به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم اعلام کرد.

همچنین در پایه تحصیلی دوم متوسطه پیمان استادی از استان بوشهر، علی شفیعی از استان اصفهان و محمد احمدخانلو از استان مرکزی حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در پایه سوم متوسطه نیز مهدی رنجبر از استان مرکزی، مهدی انصاری از استان فارس و محمد دانشگر از استان خوزستان رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

بنابر این گزارش؛ در مقطع پیش دانشگاهی نیز به ترتیب صابر کارگری از استان مازندران رتبه اول، ابولفضل قورچی از استان قزوین رتبه دوم و عباس تاریوردی از استان زنجان رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش حفظ پایه اول متوسطه محمدجواد محمدی مجد از استان خوزستان، عماد انوری از استان کرمان و محمدرسول تکبیری از استان تهران حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

بر این اساس؛ در مقطع پایه دوم دبیرستان نیز «مجید باقری» از استان تهران «معین سالمی»، از استان خوزستان و سجاد بدیرخانی» از استان اردبیل به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در پایه سوم متوسطه نیز رضا خدابنده لو از استان آذربایجان‌غربی، جلال رضایی از مازندران و صالح اختر شناس از خراسان رضوی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در مقطع پیش دانشگاهی نیز محسن مزرعه از خوزستان، سعید قره داشی از خراسان رضوی و علی سعادتی از اردبیل حائیز رتبه شدند.

در قرائت این بخش در مقطع سوم راهنمایی نیز علی امامی از ایلام، علی رزاقی از خراسان رضوی و حمید صادقی از استان تهران رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در این بخش در مقطع اول متوسطه محمد آشوری از ایلام، لقمان عبیات از خوزستان و سیدمصطفی حسینی از قزوین به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در مقطع دوم متوسطه نیز معین رنجبر از کرمانشاه، سجاد قلیج‌پور از قزوین و علی احمدی از تهران حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

بر اساس این گزارش؛ در مقطع سوم متوسطه نیز به ترتیب سیدمحمدطاهایی از مازندران، محسن مفتاح از فارس و بهنام رحمانی از اردبیل رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

در این بخش در مقطع پیش دانشگاهی نیز سیدعباس موسوی از خوزستان، رضا رزمجو از اردبیل و محمدحسین فراهانی از قم حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

در بخش نهج‌البلاغه مقطع اول متوسطه سعید عبدی از خراسان رضوی، علی اکبر فضل الهی از مازندران و سیدحسین فروزان از کهگیلویه و بویراحمد و در مقطع دوم متوسطه محمدنوروزی از استان تهران، حمیدرضا سیم ریز از خراسان رضوی و سجاد رحمانی از خوزستان و در مقطع سوم متوسطه نیز پوریا حمید تیموری از خراسان رضوی محمدجواد نظری از همدان و مهدی نیک بین از استان مازندران حائز رتبه های برتر شدند.

همچنین در مقطع پیش دانشگاهی نیز به ترتیب رضااعظمی از خراسان رضوی، وحید شمس الدینی از کرمان و مهدی فلاحیان از مازندران رتبه اول تا سوم را در این بخش به خود اختصاص دادند.

گفتنی است، این مسابقات در چهار رشته؛ قرائت، مفاهیم، حفظ و نهج‌البلاغه در بخش پسران و چهار پایه اول، دوم، سوم دبیرستان و پیش‌دانشگاهی برگزار شد./935/پ202/س

ارسال نظرات