۰۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۸۲۰۶۸

فتنه در نظام ولایی محکوم به شکست است

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خوزستان از فتنه به عنوان حکومت بر اذهان و ناتوانی در تشخیص حق و باطل یاد کرد و ابراز داشت: تبلور فتنه در عصر حاضر همین بحث جنگ و قدرت نرم است.
حجت الاسلام محمود محمد زاده، رييس دفتر شوراي سياستگذاري ائمه جمعه خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمود محمد زاده، مسؤول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان، شب گذشته در مراسم ستاد برگزاری نماز جمعه اهواز با اشاره به علائم ذکر شده در روایات ائمه معصومین(ع) پیرامون آخرالزمان اظهار داشت: آن چیزی که در آخرالزمان پیوسته مشاهده می شود و بزرگ ترین خطر برای اهل ایمان و شیعیان به حساب می آید، فتنه است.

وی افزود: امیر مؤمنان از فتنه به عنوان شب تاریک زمستانی که هیچ نوری در آن نیست، سخن می گوید و چه بسا افرادی صبح هنگام اهل ایمان باشند و شب از کفار به حساب آیند و نگه داشتن ایمان در آخرالزمان همچون نگه داشتن ذغال گداخته در کف دست است.

حجت الاسلام محمد زاده از فتنه به عنوان حکومت بر اذهان و ناتوانی در تشخیص حق و باطل یاد کرد و ابراز داشت: تبلور فتنه در عصر حاضر همین بحث جنگ نرم و قدرت نرم است که در عصر ارتباطات و انتشار سریع اخبار، بسیاری از حکومت ها از جمله شوروی سابق، چک اسلواکی، گرجستان، قزاقستان و اوکراین با این روش سرنگون شدند و جای خود را به حکومت های دست نشانده دادند.

مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خوزستان ادامه داد: دشمن از این حربه برای براندازی نظام جهموری اسلامی ایران نیز استفاده کرده است؛ اما غافل از این که این روند فقط در نظام های تهی از دین و مرجعیت ثمر بخش است و در کشوری که ولایت فقیه پشتوانه آن است چنین حرکت‌هایی محکوم به شکست هستند.

وی افزود: دشمن خیال می کرد مدیریت اذهان و ایجاد فتنه یک مسأله جدید است و حکومت های جهان از مقابله با آن عاجزند؛ اما بهترین راهکار مقابله با آن یعنی تمسک به قرآن، اهل بیت (ع)‌ و علمای دین، از سوی ائمه معصومین‌(ع)‌ قرن‌ها پیش معرفی شده بود.

حجت الاسلام محمد‌زاده با اشاره به نقش مخرب رسانه‌های غربی در جامعه و کمک آنها به تهاجم نرم دشمن بیان داشت: حقیقت‌گویی مهم‌ترین شاخصه یک رسانه خوب است و جمهوری اسلامی ایران رسانه‌ای دارد که از این حیث بی‌نظیر است و آن تریبون نماز جمعه در سراسر کشور است که با اتصال به ولایت فقیه، جنگ نرم دشمن را سرکوب کرد.

مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خوزستان اضافه کرد: اینجا است که ستادهای اقامه نماز جمعه باید به اهمیت نقش خود پی برده و بدانند نقشی که آنها در برگزار‌کردن نماز جمعه ایفا می کنند کمر دشمن را می‌شکند.

وی ادامه داد: حضور مردم در نماز جمعه و سخنرانی‌های بصیرت‌بخش ائمه جمعه مرهون زحمات کسانی است که زمینه و بستر لازم برای اقامه نماز جمعه را فراهم می‌کنند./945/پ202/س
ارسال نظرات