۰۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۸۲۰۹۹
امام جمعه اردبیل:

جنگ روانی علیه ایران با شدت بیشتری آغاز شده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین عاملی با اشاره به تحرکات اخیر دشمنان علیه ایران گفت: جنگ روانی دشمنان با شدت بیشتری آغاز شده است.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در خطبه های نماز جمعه با اظهار داشت: تحریم اخیر اتحادیه اروپا متاثر از فشار آمریکا و رژیم صهیونیستی بود.

وی با بیان اینکه تحریم ها نشان از ترس دشمنان از ایران است، گفت: غرب هرکاری را برای جلوگیری از پیشرفت و تعالی ملت ایران انجام می دهد که ربودن دانشمند هسته ای ایران، اعمال تحریم ها و تهدیدات بی خاصیت در بحث برنامه هسته ای ایران از آن جمله است.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه وحدت ملت ایران مانعی برای زیاده خواهی دشمنان بوده است، گفت: مبارزه با طاغوت و حکومت های غیر خدایی که انجام هر کاری را برای خود مجاز می دانند و در برابر آن پاسحگو نیستند، از وظایف دینی مسلمانان است.

وی ادامه داد: اکنون جنگ روانی و سیل تهدیدها و تجریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران پی درپی ادامه دارد و وظیفه ما مفاومت در برابر آنهاست.

آیت الله شبستری با بیان اینکه خداوند بارها در قرآن کریم ایستادگی در برابر نظام طاغوت را به خداجویان یادآور شده است، اضافه کرد: هرچند آمریکا تمام امکانات خود را بر علیه ایران بسیج کرده است، ولی اگر شعائر اجتماعی مردم جهت داشته باشد بی تردید دشمن کاری از پیش نخواهد برد.

امام جمعه اردبیل همچنین با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی گفت: بقای دین و عزت دین در انجام شعائر اجتماعی دین از قبیل شرکت در نماز جمعه و جماعات است.

وی ادامه داد: جایگاه نماز جمعه به قدری رفیع است که در روایتی از پیامبر آمده که اقامه یک نماز جمعه به ارزش دویست سال عبادت فردی است./۹۳۵/پ202/ص
ارسال نظرات