۰۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۸۲۱۰۴
امام جمعه شوشتر:

تهدید‌های آمریکا بی نتیجه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شوشتر با اشاره به تحریم های اخیر آمریکا علیه ایران، تهدیدهای دشمنان را بی اساس و بی نتیجه تر از همیشه دانست.
حجت الاسلام محقق، امام جمعه شوشتر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام سیدجلیل محقق، امام جمعه شوشتر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به تهدیدهای اخیر آمریکا اظهار داشت: تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران، بی‌اساس و بی‌نتیجه‌تر از همیشه هستند و مردم ایران به این نتیجه رسیده‌اند که در تحریم راه پیشرفت باز است.

حجت الاسلام محقق تحریم‌های آمریکا در سال‌های گذشته را موجب پیشرفت‌های بسیار چشمگیر ایران دانست و خاطرنشان کرد: تحریم‌های آمریکا برای ایران بی‌نتیجه بوده و می‌توان گفت که موجب پیشرفت جمهوری اسلامی در بسیاری از زمینه ها شده است و نباید به دلیل اعمال این تحریم‌ها نگران شد.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و با تاکید بر استفاده از فرصت‌های پایانی ماه شعبان، خاطر نشان کرد: روزهای آخر ماه شعبان از فضیلت بسیار زیادی برخوردار است و به این دلیل باید از این فرصت بسیار مغتنم برای کسب معنویت استفاده کرد.

امام جمعه شوشتر با تاکید بر اینکه باید برنامه‌های فرهنگی متنوعی برای ماه رمضان در نظر گرفت، افزود: برای نسل جوان باید برنامه‌های متنوعی برای این ایام پیش‌بینی کرد و در این باره باید نهادهای فرهنگی شهرستان شوشتر اقدامی عاجل کنند./945/پ203/ص
ارسال نظرات