۰۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۸۲۱۰۸
امام جمعه بهبهان:

پیروی از ولایت فقیه راز صلابت ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهبهان، ایمان، وحدت و پیروی از رهبر فرزانه انقلاب را عامل موفقیت و راز صلابت ایران معرفی کرد.
حجت الاسلام و المسلمين شکر الله سليماني
امام جمعه بهبهان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام شکرالله سلیمانی امام جمعه بهبهان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به 14 مرداد سالروز شهادت شیخ فضل الله نوری از رهبران نهضت مشروطه با گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید بزرگوار و بیان فضائل علمی، انقلابی و مبارزاتی وی گفت: از مهم ترین درس های نهضت مشروطه، ضرورت کسب بصیرت افراد مختلف جامعه است.

حجت الاسلام سلیمانی عدم بصیرت خواص، خیانت روشنفکران ضد دین و دخالت های دشمنان خارجی را موجب ایجاد انحراف در نهضت مشروطه دانست و خاطر نشان کرد: این وقایع برای ما درس بزرگی است و ما باید با حفظ وحدت، دفاع از مبانی اسلام و پرهیز از هرگونه التقاط، موجب تداوم انقلاب اسلامی ایران شویم.

امام جمعه بهبهان جمهوری اسلامی ایران را یک حکومت متناسب با نیازهای روز جامعه خواند و بیان داشت: در رأس نظام جمهوری اسلامی ایران ولایت فقیه قرار دارد که ما را از هرگونه الگو گیری از غرب بی نیاز می کند.

خطیب جمعه بهبهان ادامه داد: تردید در احکام نورانی اسلام و تضعیف ولایت فقیه، ایران را با مشکلات نهضت مشروطه مواجه خواهد کرد از این رو هیچ گاه نباید از مسیر ولایت خارج شد.

وی با اشاره به 14 مرداد روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی اظهار داشت: حقوق بشر در هیچ قانونی مانند آیین مقدس اسلام مورد توجه قرار نگرفته است از این رور دنیا نیازمد اسلام است.

امام جمعه بهبهان دم زدن غرب از حقوق بشر را وسیله ای برای دستیابی به اهداف پلیدشان دانست و بیان داشت: حقوق بشری که به حربه ای در دست استکبار و زورگویان تبدیل شده است باید اصلاح شود و اصلاح آن فقط با قوانین مترقی اسلام ممکن است.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به تهدید ها و تحریم های آمریکا و اروپا علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکا با هدف ایجاد ترس و تردید در میان ملت ایران تهدید های خود را بیشتر کرده است و اروپاییان نیز کورکورانه از او تبعیت می کنند اما دنیا بداند که آمریکا و اروپا کوچک تر از آنند که بتوانند برای انقلاب ما مزاحمتی ایجاد کنند زیرا ملت ما با توکل به خدا بر پای خود ایستاده است و هیچ واهمه ای از دشمنان ندارد.

وی با اشاره به حضور پر شور مردم در مراسم اعیاد شعبانیه اظهار داشت: حضور پر شور مردم نشان داد که ملت ایران با نشاط و استواری بیشتر نسبت به گذشته راه خود را ادامه می دهد و با سه عامل ایمان، وحدت و پیروی از رهبر فرزانه انقلاب راه خود را با صلابت ادامه خواهد داد و دشمنان آرزوی تسلیم ملت ما را به گور خواهند برد./945/پ203/ص
ارسال نظرات