۰۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۸۲۱۴۴
امام جمعه ویس:

اتحاد ملی رمز شکست توطئه‌های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ویس با تأکید بر ضرورت وحدت در جامعه اظهار داشت: اتحاد ملی و وحدت کلمه از تأثیرگذاری نقشه‌های شوم دشمنان جلوگیری می‌کند و سبب خنثی‌سازی توطئه‌های آنان می‌شود.
حجت الاسلام آفرين، امام جمعه ويس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمد علی آفرین، امام جمعه ویس اهواز روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه، با اشاره به سالگرد شهادت شیخ فضل‌الله نوری، علت اصلی ناکامی این نهضت بزرگ را عدول از مسیر حقیقی عنوان کرد و افزود: اگر نهضت مشروطه، مشروعیت مردمی و پایبندی به فقه علوی را رعایت می‌کرد هرگز به شکست نمی‌انجامید و این بزرگ‌ترین عبرت و درس تاریخ برای ملت ما است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها‌ با اشاره به تحریم اخیر اروپا علیه ایران‌ اظهار داشت: در‌ این سال‌ها همواره اقدامات گسترده دشمنان از جمله تحریم‌های مختلف، تهدید‌ها، جنگ‌ها و مسائل مختلف علیه نظام و ملت ما انجام شده که با لطف خدا، هدایت و مدیریت بالای ولایت و بصیرت و آگاهی مردم نقش برآب شد.

حجت الاسلام آفرین تأکید کرد: آمریکایی‌ها و دشمنان ملت ما آن‌قدر کوته‌بین هستند که با وجود مقاومت و پایداری ملت ایران در این 31 سال و موفقیت‌ها و پیروزی‌های فراوان، باز هم بر تداوم توطئه‌ها و تحریم‌های خود پافشاری و اشتباهات چند ساله خود را تکرار می‌کنند.

امام جمعه ویس با تأکید بر ضرورت وحدت در جامعه ابراز داشت: اتحاد ملی و وحدت کلمه از تأثیرگذاری نقشه‌های شوم دشمنان جلوگیری کرده، توطئه‌های آنان را خنثی می‌کند؛ از این رو باید برای مقابله با تهدیدات دشمنان، همه آحاد ملت یک‌صدا باشند و آمریکا نیز بداند که امروز 75 میلیون ایرانی پشت سر مقام معظم رهبری و نظام ایستاده‌اند./945/پ202/س


ارسال نظرات