۰۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۸۲۱۸۳
مسؤول حزب الله در جنوب لبنان:

سیاست آمریکا در لبنان فتنه انگیزی داخلی است

خبرگزاری رسا ـ شیخ نبیل قاووق سیاست آمریکا در لبنان را سیاست فتنه انگیزی و ایجاد چنددستگی داخلی در راستای خدمت به اسراییل و گفت: آمریکا منبع شر در منطقه است.
قاووق


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نبیل قاووق، مسؤول حزب الله در جنوب لبنان، روز پنجشنبه با هیاتی از سوی گروه حامی فلسطین موسوم به «زنده باد فلسطین» به ریاست جورج گالووی، نماینده پارلمان انگلیس و از فعالان حامی حقوق فلسطینی ها، در منطقه صور در جنوب لبنان دیدار کرد.

شیخ قاووق پروژه فتنه انگیزی آمریکایی ـ اسراییلی در لبنان را نوعی تجاوزگری و تسویه حساب خارجی با مقاومت و نیروهای پایداری در منطقه دانست و گفت: فشار و اتهام هایی که علیه حزب الله وجود دارد هزینه ای است که بابت مواضع جانبدارانه خود از مساله فلسطین می پردازد.

وی با اشاره به اینکه مقاومت می داند چگونه این دسیسه ها را خنثی و آنها را دچار ندامت پشیمانی کند، تاکید کرد که تمام دسیسه های آمریکایی ـ اسراییلی ضد لبنان و مقاومت ناکام خواهند ماند و افزود: دولت آمریکا منبع شر در منطقه است.

مسؤول حزب الله در جنوب لبنان با اظهار اینکه سیاست آمریکا در لبنان سیاست فتنه انگیزی و ایجاد چنددستگی داخلی در راستای خدمت به اسراییل است، گفت: باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا چندی پیش اعتراف کرد که دست دوستی او به سوی کشورهای اسلامی به هدف خدمت به اسراییل و تحقق اهداف صهیونیستی بوده است و بنابراین سیاست آمریکا در لبنان پیگیری اهداف اسراییلی است.

از سوی دیگر گالووی با اظهار اینکه من پس از دیدار با رهبران حزب الله لبنان اطمینان یافتم که پیروزی از آن آنها خواهد بود، افزود: کاروان زمینی که از دوحه، دارالبیضا و لندن رهسپار نوار غزه خواهد شد، در برگیرنده 500 کامیون حامل کمک های دارویی و مصالح ساختمانی خواهد بود./981/الف

ارسال نظرات