۰۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۸۲۱۹۸
استاندار سمنان:

ترویج فرهنگ حجاب و عفاف باید از دستگاه‌های دولتی آغاز شود

خبرگزاری رسا ـ استاندار سمنان با تأکید بر ترویج فرهنگ حجاب در جامعه گفت: تبلیغ و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف باید از دستگاه‌های دولتی آغاز شود.
عباس رهي استاندار  سمنان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، عباس رهی، استاندار سمنان، امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان گفت: در شرایط کنونی و با وجود توطئه‌های دشمنان جلب رضایت مردم وظیفه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

وی همچنین خواستار عضویت متفکران و فرهیختگان استان سمنان در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی شد.

رهی با تأکید بر ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه ابراز داشت: تبلیغ و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف باید از دستگاه های دولتی آغاز شود و لازمه ترویج این فرهنگ تشویق بانوان محجبه در این دستگاه‌ها است.

حسن سعدالدین، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و شوراهای استانداری سمنان نیز در این جلسه از تشکیل ستاد صیانت از حریم امنیت اجتماعی در این استان خبر داد و گفت: گسترش فرهنگ عفاف و حجاب از مهم‌ترین برنامه‌های این ستاد است.

وی افزود: اجرای 28 برنامه در قالب انعقاد شش تفاهم‌نامه با دستگاه های فرهنگی با610 میلیون ریال اعتبار از مهم‌ترین برنامه های فرهنگ عفاف و حجاب این ستاد است.

محمد حسن پیرچه، مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان سمنان نیز در این جلسه به هفته جهانی مساجد اشاره کرد و گفت: این هفته از چهاردهم تا بیستم مرداد با عنوان «مساجد پایگاه فرهنگ سازی، همت مضاعف و کارمضاعف» برگزار می‌شود.

به گفته وی، در این هفته برنامه های متنوع فرهنگی اجرا می شود.

در این جلسه به قید فوریت دستور تشکیل کمیته ساماندهی امور فرهنگی در ماه مبارک رمضان تصویب شد.

همچنین اعضای جلسه درباره برنامه های دستگاه‌ها در زمینه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب به بحث و تبادل نظر پرداختند./960/پ202/س
ارسال نظرات