۱۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۸۲۲۳۷
12 مرداد ماه؛

چهارمین هم‌اندیشی سالانه دبیران کمیته‌های استانی ستاد همکاری‌ها برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ چهارمین هم‌اندیشی سالانه دبیران کمیته‌های استانی سراسر کشور به مدت سه روز در تهران و قم برگزار می‌شود
مدير پشتيباني و هماهنگي استان‌هاي دبيرخانه ستاد همکاري‌­ها

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد دبیرخانه همکاری‌های وزارت آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه، سیدجواد حسینی مدیر پشتیبانی و هماهنگی استان‌های دبیرخانه ستاد همکاری‌­ها گفت: این هم اندیشی به منظور بررسی و ارائه راهکارهای مناسب در میان دبیران کمیته‌های استانی برگزار خواهد شد.

وی در خصوص زمان و مکان برگزاری این هم‌اندیشی اظهارداشت: این هم‌اندیشی روزهای 12، 13 و 14 مرداد ماه در دو شهر تهران و قم برگزار خواهد شد.

مدیر پشتیبانی و هماهنگی استان‌های دبیرخانه ستاد همکاری‌­ها در خصوص برنامه‌های روز نخست این هم‌اندیشی گفت: روز نخست، افتتاحیه مراسم خواهد بود که حجت‌الاسلام ذوعلم، دبیر ستاد همکاری‌های وزارت آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه سخنرانی خواهد کرد.

حسینی ادامه داد: همچنین در این روز، دبیران کمیته‌های استانی گزارش‌ فعالیت­ های خود را ارائه می‌دهند و برنامه هم‌اندیشی در نوبت عصر ادامه خواهد یافت.
وی اظهارداشت: در نوبت عصر روز نخست، برنامه‌های کلان سه مدیریت‌ دبیرخانه ستاد تبیین می شود و در بخش دیگر نیز بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه‌های عرصه پژوهش، تولید مواد و رسانه‌ها صورت می‌گیرد.

مدیر پشتیبانی و هماهنگی استان‌های دبیرخانه ستاد همکاری ها‌ بیان داشت: در روز دوم هم‌اندیشی مباحثی چون بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه‌های عرصه آموزش و نیروی انسانی و همچنین بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه ارتقا و توسعه عرصه مدارس وابسته به حوزه بررسی خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه هم‌اندیشی در روزهای 12 و 13 مرداد ماه در تهران برگزار می‌شود، گفت: پس از برگزاری دو روز جلسات تخصصی، شرکت‌کنندگان در این هم‌اندیشی به قم آمده و مباحث و موضوعات مختلف را در این شهر مقدس ادامه خواهند داد.

وی گفت: بررسی الگوهای نهادینه‌سازی همکاری‌ها و بررسی فرآیند نظارت و ارزشیابی فعالیت‌های همکاری‌ها از جمله موضوعاتی است که در آخرین روز هم‌اندیشی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیر پشتیبانی و هماهنگی استان‌های دبیرخانه ستاد همکاری ها‌ اذعان داشت: مراسم اختتامیه این هم‌اندیشی نیز در ساعت 10.45 دقیقه روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود و پس از آن شرکت کنندگان از مرکز تخصصی امامت و مهدویت بازدید خواهند کرد./917/د102/ص

ارسال نظرات