۱۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۸۲۲۶۸

طرح قرآن‌خوانی ‌‌در سراب اجرا می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی سراب با اشاره به برنامه‌های تبلیغی روحانیان در این شهرستان از اجرای طرح ختم قرآن در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.
طرح قرآن‌خوانی ‌‌در سراب اجرا می‌شود
حجت الاسلام محمد تجلایی، رییس اداره تبلیغات اسلامی سراب، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان مقدمات اعزام مبلغان دینی از حوزه علمیه قم به شهرستان سراب فراهم شده است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سراب با تاکید بر نقش مبلغان دینی در ارتقای سطح اخلاقی و اعتقادی مردم اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان بیش از یکصد مبلغ دینی در حوزه‌های مختلف عقیدتی و فرهنگی در شهرستان سراب فعالیت تبلیغی خواهند کرد و جلسات متعدد تفسیر قرآن، بیان سیرت اهل بیت‌(ع)، احکام و اخلاق اسلامی و ویژه برنامه‌های قرآنی در مساجد و محافل مذهبی برگزارخواهد شد.

وی افزود:افزون بر مبلغان اعزامی از حوزه علمیه قم از حضور روحانیان بومی نیز در‌ تبلیغات دینی استفاده خواهد شد‌.

حجت الاسلام تجلایی با بیان این‌که فعالیت مبلغان دینی ویژه مساجد نخواهد بود ابراز داشت: علاوه بر حضور مبلغان در مساجد شهر و روستا، مدارس و محافل قرانی و مذهبی نیز از این مبلغان دینی بهره مند خواهند شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی همچنین از طرح ختم قرآن در هر روز ماه مبارک رمضان خبر داد و تصریح کرد: با نام نویسی از علاقه‌مندان به گونه‌ای برنامه‌ریزی خواهد شد تا ‌هر روز از ماه مبارک رمضان تلاوت کامل قرآن صورت گیرد.

وی از مشتاقان به شرکت در این طرح قرآنی خواست در غرفه قرآنی مستقر در پارک شهید بهشتی سراب نام نویسی کنند تا برنامه ریزی برای برنامه ختم قرآن در هر روز رمضان، به عمل آید./949/پ202/س
ارسال نظرات