۱۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۱:۰۹
کد خبر: ۸۲۳۶۸
آیت الله ممدوحی:

ملت ایران هر گونه تهدیدی را با قدرت پاسخ می دهند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تهدید نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران را ژست های تبلیغاتی توصیف و تاکید کرد: هرگونه اقدام نابخردانه علیه جمهوری اسلامی ایران، با پاسخ کوبنده ملت مواجه خواهد شد.
آيت الله حسن ممدوحي
آیت الله حسن ممدوحی، از اعضای مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به پیش نویس کنگره آمریکا در حمایت از حمله نظامی رژیم غاصب اسرائیل به جمهوری اسلامی ایران، این پیش نویس را نشانه حماقت استکبار جهانی و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی با اشاره به روایتی از امام حسین(ع) تاکید کرد: این امام همام در جایی می فرمایند خدا را شکر می کنیم که دشمنان ما را احمق قرار داده است.

این استاد حوزه علمیه قم، ترفندهای دشمنان را در برابر انقلاب اسلامی و هوشیاری ملت ایران ناکام توصیف و تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در غفلت بسیار عجیبی به سر می برند و با گذشت بیش از سی سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز هم از این گونه ژست های تبلیغاتی می گیرند.

وی با بیان اینکه رژیم غاصب اسرائیل بسیار ضعیف و ناتوان است ادامه داد: اینها در نبردی نابرابر با رزمندگان حزب الله لبنان و مردم مظلوم غزه راه به جایی نبردند و با فضاحت تمام شکست تلخی را متحمل شدند و تنها چیزی که عایدشان شد، سیلی محمکی بود که از حزب الله دریافت کردند.

آیت الله ممدوحی تاکید کرد: رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا آبرویی در دنیا ندارند و اگر هم هیاهویی می کنند، صرفا یک ژست تبلیغاتی است و می خواهند از این طریق قواره خود را در محدوده خودشان بازیابی کنند.

وی با بیان اینکه هرگونه اقدام نابخردانه علیه جمهوری اسلامی ایران با سیلی محکم ایران مواجه خواهد شد تصریح کرد: آنها اگر دست به اشتباهی بزنند، چنان سیلی از ملت ایران دریافت خواهند کرد که در یک لحظه اسرائیل نابود شود.

این استاد حوزه علمیه قم، با بیان اینکه ملت ایران متحد و منسجم هستند و هر گونه تهدیدی را با قدرت پاسخ می دهند ابراز داشت: اگر خدایی ناکرده تهدیدی متوجه جمهوری اسلامی باشد، تمام ملت اعم از زن و مرد، پیر و جوان و بزرگ و کوچک در راه دفاع از نظام اسلامی با همه وجود حاضر می شوند و تا پای جان از کیان کشور و آرمان های نظام اسلامی دفاع می کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به فرازهایی از سخنان رهبر کبیر انقلاب اسلامی در خصوص آمریکا و اسرائیل تصریح کرد: همانگونه که رهبر کبیر انقلاب اسلامی تاکید کردند، آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمی توانند در برابر ملت ایران بکنند. /924/ت302/ج

ارسال نظرات