۱۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۸۲۳۹۲
در آستانه سفر آیت‌الله نوری همدانی به مازندران؛

آیت الله طبرسی: سفرهای تبلیغی مراجع سبب گسترش آگاهی‌ مذهبی در جامعه می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با ابراز خرسندی و استقبال از درپیش بودن سفر تبلیغی حضرت آیت الله نوری همدانی به این استان‌، گفت: حضور مراجع تقلید در شهرها‌‌ سبب‌ گسترش آگاهی‌های مذهبی و نیز رعایت احکام الهی در جامعه می‌شود.
آيت الله نورالله طبرسي، نماينده ولي فقيه درمازندران و امام جمعه ساري،
آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندرن، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با ابراز خرسندی و استقبال از درپیش بودن سفرتبلیغی حضرت آیت الله نوری همدانی به مازندران، این سفر تبلغی را در بر دارنده دستاوردهای معنوی بسیاری برای مردم ولایت مدار استان دانست و گفت: حضور مراجع عظام تقلید در شهرها و مناطق مختلف فرصت مغتنمی برای بهره گیری از معارف اهل بیت‌(ع) برای مردم مردم آن مناطق است.

وی با اشاره به تفکر مذهبی و تقلید در طول تاریخ و به خصوص پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران افزود: بسیار شایسته است که شاهد حضور هر چه گسترده تر علمای بزرگ در جامعه و به ویژه در میان مردم شهرهای کوچک و بزرگ کشورمان باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حضور مراجع عظام تقلید در میان مردم عملاً امکان دسترسی هر چه بیشتر مردم به بزرگان دینی به خصوص مراجع عظام تقلید که ستون‌های مقتدر نظام ولایی هستند را فراهم خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که حضور مراجع تقلید در استان ها و شهرها موجب گسترش آگاهی های مذهبی و نیز رعایت احکام الهی در جامعه خواهد شد، تصریح کرد: این حضور با برکت مراجع عظام تقلید سبب می شود ملت ولایت مدار و مسلمان ایران اسلامی بر تکالیف دینی خویش بیشتر واقف شوند.
 
آیت الله طبرسی سفرهای تبلیغی مراجع عظام تبلیغ به ویژه حضرت آیت الله نوری همدانی را موجب افزایش حضور مردم در صحنه و حمایت هرچه بیشتر ازمقام معظم رهبری دانست و بیان داشت: این اقدام حضرت  آیت الله نوری همدانی بسیار قابل تقدیر است و باید به عنوان الگویی برای دیگر بزرگان دین تبدیل شود.

امام جمعه ساری با اشاره به این‌که مواضع انقلابی حضرت آیت الله نوری همدانی در حمایت از امام، رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی بر همگان روشن است، خاطرنشان کرد: این مرجع تقلید در سفرهای تبلغی خود به استان ها با دفاع از جایگاه ولایت فقیه، آرمان های امام و رهبری و نیز ارزش های انقلاب اسلامی آگاهی و هوشیاری ملت ولایت مدار ایران اسلامی را نسبت به نظام، انقلاب و رهبری تقوین می کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که ما از این تصمیم تاریخی مراجع عظام تقلید و به ویژه حضرت آیت الله نوری همدانی بسیار استقبال می کنیم، گفت: ما به میزبانی یک یک مراجع عظام تقلید در شهرها و استان خودمان افتخار می کنیم و پیشاپیش از این عزیزمان جهت سفر به استان ولایت مدار مازندران دعوت به عمل می آوریم./950/ت302/س
ارسال نظرات