۱۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۸۲۳۹۴
در گفت و‌ گو با امام جمعه تنکابن:

برنامه‌های سفر دو روزه آیت‌الله نوری همدانی به تنکابن تشریح شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تنکابن برنامه های سفر تبلیغی حضرت آیت الله نوری همدانی به این شهرستان را تشریح کرد.
2/  آيت الله نوري همداني
حجت الاسلام محمد قدوسی، امام جمعه تنکابن، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درساری، با بیان این‌که حضرت آیت الله نوری همدانی، از مراجع عظام تقلید، در ادامه سفر تبلیغی خود به مازندران عصر روز دوشنبه وارد این شهرستان خواهد شد، گفت: وی در بدو ورود به تنکابن در گلزار شهدای این شهر حضور پیدا خواهد کرد.

وی با بیان این‌که این مرجع تقلید در ادامه حضور خود در تنکابن در یاواره هزار شهید تنکابن سخنرانی خواهد کرد، افزود: در ادامه نیز نماز مغرب و عشاء نیز به امامت حضرت آیت الله نوری همدانی در مسجد جامع این شهر اقامه خواهد شد.

امام جمعه تنکابن همچنین از سخنرانی حضرت آیت الله نوری همدانی صبح روز سه شنبه در گردهمایی علما و روحانیان غرب استان دراین شهر خبر داد و تصریح کرد: این مرجع تقلید در ادامه حضور خود در شهر تنکابن بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری تنکابن و شهرهای اطراف که با حضور مسؤولان استانی و شهری برگزار می شود سخنرانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: به احتمال زیاد برخی وزار نیز در جلسه شورای اداری که با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی برگزار خواهد شد، شرکت می کنند.

حجت الاسلام قدوسی همچنین ادامه داد: به احتمال زیاد حضرت آیت الله نوری همدانی در عصر روز سه شنبه با خانواده شهید شیرودی، خانواده شهیدان ابراهیمی که سه شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند و نیز پدر یک شهید روحانی که خود نیز روحانی است دیداری خواهد داشت./950/پ202/ص
ارسال نظرات