۱۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۸۲۴۲۷

گردهمایی بزرگ خواهران بسیجی سیستان و بلوچستان امروز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، از برگزاری گردهمایی بزرگ 10 هزار نفری خواهران بسیجی سراسر استان به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت مریم فرهانیان و شهدای زن خبر داد .
بسيج خواهران
فاطمه کیخا، مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، اظهار داشت: گردهمایی بزرگ 10 هزار نفری خواهران بسیجی سراسر استان با حضور نخبگان، برگزیدگان خواهران بسیجی گردانهای الزهراء و طلاب و همسران سران طوایف و بسیج عشایر،‌امروز به مدت یک روز برگزار می شود .

وی، هدف از این گردهمایی را گرامیداشت سالروز شهادت مریم فرهانیان از شهدای جنگ تحمیلی که به عنوان امدادگر بسیجی به مدت سه سال در جبهه ها حضور داشت و نماد رشادت و جهاد زن ایرانی در کشور شناخته می شود، اعلام کرد و افزود: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، شناسایی توانمندیها و قابلیتهای خواهران بسیجی، حضور منسجم و نمادین خواهران بسیجی و گرامیداشت یاد و خاطره دیگر شهدای زن استان سیستان و بلوچستان از دیگر اهداف این گردهمایی است .

کیخا، گفت: در این همایش برنامه های متنوعی از جمله سرودهای بومی و سنتی شهرستانهای استان، سخنرانی مهمانان کشوری و فرماندهان نواحی با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره شهیده فرهانیان و شهدای زن استان، تحکیم بنیاد خانواده و عفاف و حجاب اجرا می شود .

وی، اضافه کرد: همچنین در حاشیه این همایش، نمایشگاهی از توانمندیها و قابلیت های زنان در مرکز استان با حضور خواهران نخبه بسیجی، به مدت یک روز برگزار می شود .

مسؤول بسیج خواهران سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از 110هزار خواهر بسیجی در بیش از 160 پایگاه مقاومت ویژه خواهران در سراسر استان مشغول فعالیت هستند ./940/پ202/ص
ارسال نظرات