۱۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۸۲۴۳۳
آیت الله شبستری:

کوچک‌ترین حرکت دشمنان علیه ایران با جواب کوبنده همراه خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: هر تحرک کوچک دشمنان علیه کشور، با جواب کوبنده و دندان شکن نیروهای نظامی ایران همراه خواهد بود.
 آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در دیدار فرماندهان مرزبانی استان اظهار داشت: نظام اسلامی ایران به برکت برخورداری از نیروهای مخلص و متدین مرزبانی از امنیت و آرامش بسیار مطلوبی برخوردار است.

وی با بیان این‌که اخلالگران، منافقان و معاندان نظام جرأت تجاوز به مرزهای کشور را ندارند، گفت: ضریب امنیتی در ایران در مقایسه با کشورهای همسایه بسیار بالا است.

امام جمعه تبریز با تأکید بر جانفشانی نیروهای مرزبانی در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در سایه ایثارگری این نیروهای مخلص و فداکار حتی یک وجب از خاک کشور به دست متجاوزان نیفتاد.

آیت الله شبستری انقلاب اسلامی را حاصل خون شهدا دانست و گفت: قدرشناسی از شهدا، با ولایت مداری و تأکید بر آرمان های امام راحل محقق خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی امروز به مرحله ای از ضعف و انفعال رسیده اند که چاره ای جز تهدید و تحریم های توخالی ندارند.

عضو خبرگان رهبری با تأکید بر این که نیروهای نظامی و انتطامی کشور بیش از هر زمان دیگری آماده دفاع از انقلاب اسلامی و کیان نظام هستند، گفت: هر تحرک کوچک دشمنان علیه کشور، با جواب کوبنده و دندان‌شکن نیروهای نظامی ایران همراه خواهد بود./۹۳۵/پ202/س
ارسال نظرات